cora extinde la nivel national serviciul de livrare a comenzilor online

cora extinde la nivel national serviciul de livrare a comenzilor online


cora, prezenta in Romania cu un business omnichannel care include 10 hipermarketuri, platforma de e-commerce www.cora.ro, precum si opt magazine de proximitate cora Urban, isi consolideaza operatiunile Ecommerce prin extinderea serviciului de livrare la nivel national.

Potrivit unui comunicat al retailerului, orice persoana, indiferent unde se afla in Romania, poate comanda din magazinul online sau de pe platformele partenerilor cora si primi comanda acasa. Timpii de livrare variaza, in functie de distanta si de volumul comenzii, intre 30 de minute si 48 de ore.

 

Exista posibilitatea alegerii intervalului orar de livrare pentru comenzi din zone aflate in afara oraselor in care cora este prezenta cu magazine, se precizeaza in comunicat.

 

"In ultimii ani am investit semnificativ in dezvoltarea operatiunilor de Ecommerce, cora fiind printre primii retaileri care a anticipat potentialul acestui segment. Am primit multe semnale de la clienti aflati in zone din afara ariei noastre de acoperire si am constatat interesul crescut pentru acest serviciu. Ne dorim sa ajungem in casele romanilor care nu au acces zilnic in magazinele noastre, iar clientilor fideli sa le livram produsele favorite chiar si cand sunt in vacanta. Ma bucur ca lansam serviciul pana la finalul acestui an in care am pregatit fiecare detaliu logistic, de la echipa pana la noi parteneri", a declarat Claudia Badea, director Ecommerce si Crosschannel cora Romania.

 

Arhitectura noului serviciu implica patru hub-uri de livrare, respectiv magazinele cora Lujerului (Bucuresti) - care va acoperi un sfert de tara situat in SV, cora Constanta - care va livra in SE si cora Cluj - cu livrari in NE si cora Bacau, care va acoperi zona de NE a tarii. Pentru operativitatea livrarilor, cora a extins parteneriatele integrand in platforma Postis trei firme de logistica: FAN Curier, Sameday si DPD.

 

Parteneriatele cu Glovo, tazz, FAN Courier si Bringo raman in vigoare si vor capata noi valente, acoperind toate magazinele din grup si extinzandu-se si in orase in care cora nu are magazine fizice.

 

Clientii pot accesa peste 30.000 de produse listate pe www.cora.ro, dar in prima faza nu vor putea fi comandate produse proaspete. Produsele vor fi ambalate in cutii de carton personalizate astfel incat calitatea sa nu aiba de suferit pe parcursul transportului. Livrarea costa 25 de lei.

 

Clientii vor avea la dispozitie o echipa dedicata pentru eventuale sesizari, care se pot face pe mail, prin google my business si in aplicatiile partenere. Rambursarile se pot face momentan in magazinele cora.

 

cora Romania, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piata romaneasca din 2003, brandul opereaza 10 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase, magazinele de proximitate cora Urban si platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

 

In 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lant comercial cu livrare tip drive din Romania. Incepand cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumparaturi online, prin comenzi din aplicatiile Glovo, FAN Courier, Bringo si tazz, cu livrare in mai putin de 60 de minute.

 

Aplicatia cora ofera consumatorului o experienta imbogatita in magazine, o mai buna organizare a listei de cumparaturi si beneficii de fidelitate. Pe langa asigurarea de produse si servicii de calitate la preturi accesibile pentru clienti, cora Romania se implica in proiecte de educatie si sanatate in comunitatile din care face parte.

 



Poti fi interesat si de