Valoarea cosului de cumparaturi a crescut cu 9%, in 2024. Romanii cauta promotii la bunurile de larg consum
Valoarea medie a cosului de cumparaturi pentru bunuri de larg consum (FMCG) a crescut cu circa 9%...
Valoarea medie a cosului de cumparaturi pentru bunuri de larg consum (FMCG) a crescut cu circa 9%...
In luna ianuarie 2025, volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul (excluzand comertul cu...
Auchan Romania continua strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate si deschide cel de-al...
Kaufland Romania a lansat „Nedumeriri si Lamuriri”, primul show digital in care un retailer raspu...
Lidl continua investitiile pe plan local prin deschiderea a doua noi magazine, in Cluj-Napoca si ...
Gusturi din intreaga tara intr-o singura Camara, campania creata de MullenLowe Romania pentru Lid...
Presedintele Autoritatii Nationale Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor (ANSVSA), A...
Lidl Romania estimeaza pentru 2024 rezultate solide, gratie si unei strategii concentrate pe noi ...
Aproape trei sferturi dintre romani (72%) tin cont de reduceri si promotii atunci cand vine vorba...
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si mo...
Anuarul INDUSTRIA CARNII.RO reprezinta o radiografie a sectorului agro-alimentar din Romania, avand vizibilitate nu doar in Romania, ci si pe piata internationala.
Este o publicatie cu caracter informativ, esentiala pentru orice persoana din mediul de business, specialisti in domeniul agro-alimentar si mass-media.
Pentru detalii, va rugam, contactati departamentul de vanzari la numarul de telefon: 021-450.50.64 sau pe mail la: office@industriacarnii.ro