Transavia prezinta primul raport de sustenabilitate din industria alimentara

Transavia prezinta primul raport de sustenabilitate din industria alimentara


Grupul Transavia, una dintre cele mai reputate afaceri de familie si liderul pietei de carne de pasare din Romania, realizeaza in premiera acest demers important si transparent la aniversarea a 30 de ani de activitate, inovatie si constanta pe piata romaneasca.

Totodata, Transavia va marca in 2021 un alt obiectiv important: depasirea cifrei de productie de 100.000 tone de carne de pasare anual.

 

Odata cu lansarea obiectivelor de sustenabilitate pentru anul 2025, dorim sa oferim partenerilor, clientilor si angajatilor nostri, o viziune de ansamblu si transparenta, asupra activitatii grupului. Prin acest raport dorim sa reafirmam statutul de lider in categoria in care activam, atat din punct de vedere al pozitiei de piata pe care o avem, cat si al actiunilor intreprinse de societatea noastra in domeniile responsabilitatii sociale si strategiilor de dezvoltare durabila.

 

Raportul reprezinta o premiera pentru piata carnii din Romania, fiind primul elaborate conform standardelor GRI si aliniat la ODD. Documentul face referire la perioada ianuarie-decembrie 2019, evidentiind aspecte de business importante pentru toate unitatile din grup.

 

“Ne face placere sa prezentam primul „Raport de Sustenabilitate“ al companiei, prin care dorim sa oferim o viziune de ansamblu asupra activitatii noastre zilnice si sa aratam inca o data colaboratorilor nostri ca facem lucrurile exact asa cum trebuie in toate ariile in care activam. Responsabilitatile asumate sustin initiative care au un impact pozitiv atat pentru produsele pe care le oferim consumatorilor, cat si pentru angajati, mediu si comunitatile unde ne desfasuram activitatea”, afirma Ioan Popa, presedinte si fondator Transavia.

 

Eforturile board-ului Transavia au fost intotdeauna orientate spre a consolida business-ul intr-un mod sustenabil. O afacere prospera implica si sustinerea comunitatilor locale si responsabilitatea sociala ca parte a strategiei de business, deoarece “mostenirea noastra lasata comunitatii este vitala si avem partea noastra de responsabilitate pentru un viitor mai bun”, spune Theodora Popa, vicepresedinte Transavia.

 

In total, 40 de organizatii au beneficiat de sprijinul companiei Transavia, 4.500.000 lei a fost suma totala alocata sponsorizarilor care au mers catre: constructia unui spital, furnizarea de hrana catre 30 de centre sociale, parteneriate cu ONG-uri si universitati si sprijin pentru sportivi.

 

Transavia isi asuma misiunea de a ajuta comunitatea locala si a oferi suport si sprijin in momentele dificile. Vom continua sustinerea sistemul de sanatate in Romania, educatia si sportul si, nu in ultimul rand, ne vom continua misiunea de a oferi produse sanatoase si sigure.

 

Raportul de Sustenabilitate este disponibil in intregime pe site-ul companiei Transavia: http://www.transavia.ro/ 



Poti fi interesat si de