Tesco se retrage de pe piata din China
Miercuri, 26 Februarie 2020
Miercuri, 26 Februarie 2020
Din cauza dificultatilor intampinate pe piata chineza, Tesco a infiintat o societate mixta cu CRH in 2014, combinand cele 131 de magazine ale sale din China cu cele aproape 3.000 ale firmei de stat China Resources Holdings.
Iesirea de pe piata din China va permite Tesco sa-si simplifice activitatea si sa se concentreze pe operatiunile sale de baza, iar castigurile obtinute in urma tranzactiei vor fi folosite pentru necesitatile companiei. Tranzactia se va finaliza in 28 februarie, a anuntat marti retailerul.
La Bursa de la Londra, actiunile Tesco inregistrau un avans de 0,7%. In ultimele 12 luni titlurile au urcat cu 12,4%.
Tesco are o prezenta importanta in Europa Centrala, avand magazine in Cehia, Ungaria, Polonia si Slovacia. Compania isi revizuieste afacerile din Asia si ia in considerare vanzarea subsidiarelor din Thailanda si Malaezia.
In 2019, grupul german Metro AG a vandut operatiunile sale din China retailerului local Wumart, iar firma franceza Carrefour a vandut 80% din operatiunile sale din China.
2024 Holiday Shopping Report a fost realizat online in septembrie si octombrie 2024, prin interme...
In randul statelor membre UE pentru care sunt disponibile datele, cea mai mare crestere a volumul...
„De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienti eligibili beneficiaza de solutii de pl...