Takeaway.com lanseaza un pachet de asistenta pentru restaurante
Joi, 29 Octombrie 2020
Joi, 29 Octombrie 2020
Aceasta actiune face parte din raspunsul companiei la inasprirea restrictiilor legate de Coronavirus pentru industria restaurantelor de pe pietele din Europa si din lume.
In timp ce majoritatea restaurantelor afiliate la Takeaway.com au inregistrat o crestere vizibila a veniturilor in ultima perioada, noile restrictii cauzate de pandemie pun un grup mare de restaurante sub o presiune semnificativa. Acestea sunt restaurantele pentru care servirea mesei in restaurant reprezinta cea mai mare parte a business-ului, in timp ce serviciul de livrare reprezinta o parte mai mica a modelului lor de afaceri.
Pachetul de asistenta Takeaway.com isi propune sa ofere sprijin imediat restaurantelor cu cel mai mare risc de intrerupere a activitatii, mai exact celor aflate in orase intrate deja in scenariul tip cod rosu (cu o rata de incidenta de peste 3 infectii la 1.000 de locuitori in ultimele 14 zile) sau care vor intra in viitor.
Pachetul include:
? O reducere de comision de 25% pentru toate restaurantele existente in platforma, care folosesc serviciul de livrare Takeaway.com, constand intr-o flota de curieri pe biciclete electrice, imbracati in culorile brandului.
? Eliminarea comisionului pentru noile restaurante independente inregistrate.
? Eliminarea comisionului pentru comenzile cu ridicare personala de catre client (pickup).
“2020 a fost un an extrem de provocator pentru sectorul ospitalitatii, cu inchideri obligatorii si restrictii de program, care continua sa fie aplicate in Romania. Din acest motiv, multor restaurante le este foarte greu sa ramana profitabile si, in unele cazuri, chiar sa ramana deschise. Vrem sa facem tot posibilul pentru a fi alaturi de aceste afaceri in timpul crizei, motiv pentru care lansam un nou pachet de masuri de sprijin in Romania pentru restaurantele care sunt cele mai afectate”, a declarat Zornitsa Chugreeva, Regional Manager Bulgaria & Romania.
Aceste masuri intra in vigoare imediat, din momentul in care restaurantul este activ online, si vor dura pe toata perioada in care orasele se afla in scenariul codului rosu, care va fi revizuit pe baza directiilor primite de la autoritati.
Pana in prezent, Just Eat Takeaway.com a cheltuit deja peste 30 de milioane de euro pentru sprijinirea restaurantelor din intreaga lume si aproximativ 6 milioane de euro pentru asistenta pentru lucratorii din domeniul sanatatii. Compania va continua sa exploreze introducerea unor masuri suplimentare de sprijin in viitor.
In plus, Takeaway.com lucreaza cu restaurantele partenere pentru a se asigura ca toate masurile recomandate de sanatate si siguranta sunt implementate si respectate, in interesul clientilor, al angajatilor si al curierilor.
Boala a fost depistata in orasul Velingrad, regiunea Pazardjik, fiind identificata in cinci unita...
"Fara doar si poate, produsele vor fi la preturi normale, nu se anticipeaza cresteri semnificativ...
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...