Solina lanseaza gama GRILL 2025, solutia inovatoare pentru prepararea carnii la gratar
Miercuri, 29 Ianuarie 2025

Miercuri, 29 Ianuarie 2025
Ce isi doresc consumatorii astazi? Diversitate! Un consumator obisnuit isi schimba preferintele de la o ora la alta. Provocarea industriei alimentare este de a raspunde rapid noilor obiceiuri de consum.
Solina Romania, cel mai mare producator de ingrediente pentru industria alimentara, propune gama GRILL 2025, solutia inovatoare, menita sa reinventeze produsele din carne la gratar, pentru a raspunde obiceiurilor actuale de consum. Consumatorii moderni cauta solutii de gatit rapide, dar unice, carora sa le poata aduce o nota personala.
Gama GRILL 2025 cuprinde o selectie speciala de marinade si amestecuri pentru carnati si mititei, special create pentru a obtine produse la gratar care asigura consumatorului final o experienta culinara completa.
Marinadele lichide sunt versatile si sunt special concepute pentru a crea o experienta unica la gratar, oferind gusturi bogate, dar si echilibrul perfect intre savoare si functionalitate. Inspirate din bucatariile lumii, marinadele redau savoarea specifica zonei mediteraneene, sud-americane sau balcanice, combinand mirodenii savuroase, precum mustar, usturoi, bulion din rosii proaspete, ardei, cu ingrediente menite sa ofere suculenta si fragezime carnii preparate la gratar.
Produsele artizanale si mixurile care asigura produse ce ofera senzatia de "premium accesibil" sunt din ce in ce mai populare. Amestecurile pentru carnati si mititei imbina traditia cu savoarea internationala, oferind un twist delicios gratarului clasic.
Mixurile de carnati asociate cu sos asigura obtinerea unui preparat unic, oferind un gust intens si o textura moale si suculenta.
Lasa-te inspirat si descopera inovatia solutiilor pentru GRILL!
Descarca catalogul GRILL 2025 & creeaza produsele de maine!
In luna decembrie 2024, exporturile FOB au insumat 6,581 miliarde euro, iar importurile CIF au in...
Potrivit cercetarilor Nielsen IQ, in Romania, dupa aproape doi ani de contractie a volumelor, inc...
Femeile genereaza aproape 60% din tranzactiile din retailul romanesc, iar segmentul 35-54 de ani ...