Sanatate, sustenabilitate si digitalizare, tendintele Anuga 2019

Sanatate, sustenabilitate si digitalizare, tendintele Anuga 2019


Editia din 2019 a Anuga, cel mai important targ dedicat industriei alimentare si bauturilor din lume, a fost lansata oficial la Amsterdam, in cadrul unei conferinte de presa. Va fi o editie aniversara, la care se vor marca 100 de ani de la debutul Anuga.

In perioada 5-9 octombrie, la Koeln, peste 165.000 de factori de decizie din sectorul alimentar si al bauturilor la nivel national si international se vor intalni la targ, pentru a descoperi diversitatea extraordinara la nivel global intr-un singur loc.

 

Anuga este renumit pentru organizarea a zece evenimente in cadrul unei singure editii, iar anul acesta vor fi introduse si Anuga Taste Innovation Show, Anuga Trend Zone si "Anuga Horizon 2050". Astfel, se pune accent sporit pe analizarea tendintelor si inovare.

 

„Nicio alta platforma nu a reusit sa ofere atat de mult spatiu pentru noile tendinte alimentare, pentru inspiratie, temelor importante si sa garanteze un schimb continuu de experienta intre specialistii din industria alimentara si a bauturilor. Acestia sunt factorii ce transforma Anuga in cea mai importanta expozitie pentru retaileri si jucatorii din HoReCa la nivel national si international╦«, a declarat Anne Schumacher, vicepresedinte pentru produse alimentare si tehnologii, Koelnmesse.

 

Cererea de alimente procesate de inalta calitate creste pe plan mondial si, pana in 2050, 9 miliarde de oameni vor avea nevoie de hrana. Consumatorii se arata preocupati de aceste perspective si promoveaza o alimentatie sanatoasa si sustenabila, contribuind la o mai mare individualizare a produselor si cresterea digitalizarii. Tendintele globale din industria alimentara se definesc in trei cuvinte: sanatos, durabil si digital.

 

La conferinta de lansare a Anuga 2019 au participat si Christopher Sanderson - Laboratorul viitorului, Stefanie Sabet, de la Federatia industriei alimentare si a bauturilor din Germania (BVE) si  Franz-Martin Rausch, Asociatia federala a retailerilor germani (BVLH ).



Poti fi interesat si de