Romanii si-au educat gusturile. Incep sa aleaga produsele gourmet

Romanii si-au educat gusturile. Incep sa aleaga produsele gourmet


Produsele gourmet sunt acele preparate rafinate, considerate un adevarat elogiu al aromelor fine. Ele satisfac si cele mai exigente gusturi, iar romanii se pare ca au inceput din ce in ce mai mult sa apecieze calitatea si sa puna pret pe produsele acestea pregatite cu multa grija si prezentate intr-un mod atragator.

Meniurile restaurantelor, dar si rafturile magazinelor nu duc lipsa de delicatese din carne. Gamele gourmet au cunoscut in ultima perioada o extindere consistenta, cu atat mai mult cu cat era un teren virgin pe piata de la noi.

 

Produsele gourmet sunt create din ingrediente de calitate, atent selectionate si sunt destinate cu precadere celor care apreciaza gustul bucatelor. Mancarea de acest tip se serveste in portii mici. O parte dintre cele mai cunoscute alimente sunt foie gras, pate, caviar, escargot, trufe si anumite soiuri speciale de branza. Cu toate acestea insa, orice aliment poate deveni gourmet atata timp cat este unic si special. O dovedeste oferta cu produse gourmet tot mai extinsa si la noi.

 

Silvania Gourmet a lansat produse clean label

 

Producatorul salajean de mezeluri din carne de vanat sub brandul Silvania Gourmet este unul dintre cei care au reusit sa puna in valoare ingrediente deosebite printr-o asociere inedita. Pate de caprioara cu trufe sau iepure cu stafide si merisoare sunt doar cateva dintre produsele din noua gama gourmet. “Asa cum am ne-am obisnuit pana in acest moment clienetii, Silvania Gourmet isi propune sa ofere o alternativa gourmet la principalele game de produse alimentare care sunt pe piata, care mai nou primeste si o nota de clean label. Daca pana acum nu foloseam coloranti in produse, potentiatori de gust adaugati (monoglutamat de sodiu), organisme modificate genetic, mai nou am reusit lansarea unei linii de pateuri din care am eliminat si E-urile, acestea putand fi numite produse clean label. Gama este compusa din pate de caprioara cu trufe, prepelita cu miere si mirodenii, fazan cu portocala, bibilica cu bacon prajit, iepure cu stafide si merisoare, ea putandu-se gasi in marile lanturi comerciale Auchan si in curand si in Kaufland si Carrefour. In paralel am lansat si gama de produse congelate: mici de mistret, frigarui de fazan si mistret, ribsuri si kebab turcesc si aceasta fiind caracterizata prin lipsa potentiatorilor de gust adaugati, a colorantilor, a organismelor modificate genetic si fara a utiliza condimente care contin soia si lactoza”, a declarat, pentru INDUSTRIA CARNII.RO, Andrei Padurean, manager operational Silvania Gourmet.

 

Analiza integrala a pietei produselor gourmet poate fi citita in ultimul numar al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de