Reteaua LaDoiPasi urmeaza sa isi dubleze numarul de magazine

Reteaua LaDoiPasi urmeaza sa isi dubleze numarul de magazine


Franciza LaDoiPasi, dezvoltata de retailerul METRO Cash & Carry si care este raspandita pe tot teritoriul tarii, isi continua planurile de expansiune, pana in 2023 urmand sa isi dubleze numarul de magazine.

Franciza are 40% din magazine pozitionate in sudul tarii, 30% in nord, respectiv 30% in vest. Pana in prezent, sub umbrela retelei LaDoiPasi au fost deschise peste 860 de magazine, iar retailerul urmareste expansiunea in comunitatile din intreaga tara, atat urban, cat si rural.

 

Dezvoltarea accelerata a retelei este sustinuta, in ansamblu, de avansul comertului traditional care acum reprezinta 42% din piata bunurilor de larg consum, conform statisticilor Nielsen, de cresterea puterii de cumparare, dar si de investitiile pe care retailerul le face.

 

“Succesul unui brand, indiferent de categoria din care face parte, depinde de relatia pe care o construieste cu fiecare client in parte. LaDoiPasi se bazeaza in mare masura pe legatura de familiaritate pe care antreprenorii ajung sa o construiasca cu consumatorii, iar magazinele din franciza devin mai mult decat zone de autoservire, ajung locuri ale interactiunii si dialogului intre proprietarii de magazin si membrii comunitatii locale”, a subliniat Geanina Ghiculescu, Sef Departament Retail Marketing Metro Romania – LaDoiPasi.

 

Retailerul tinteste un numar de 1.100 magazine LaDoiPasi pana la finalul anului 2019. Metro Cash & Carry a lansat conceptul LaDoiPasi pe piata locala in 2012. Alaturi de Metro Cash & Carry, cei mai mari jucatori pe segmentul de proximitate sunt in acest moment retelele Profi (care activeaza in aceasta zona cu toate cele trei formate – Profi, Profi City si Profi Loco), Carrefour (Express, Express Orange, Contact), Mega Image (Shop&Go), Lagardere Travel Retail (1 Minute, Hub Conveniece) si Auchan (MyAuchan).

 

Metro Cash & Carry Romania a inregistrat in anul financiar 2017 o cifra de afaceri de 4,72 miliarde de lei, in crestere cu 8% fata de anul 2016, potrivit datelor raportate de companie la Ministerul de Finante.



Poti fi interesat si de