Profi investeste sute de milioane de lei in deschideri de magazine noi si remodelari

Profi investeste sute de milioane de lei in deschideri de magazine noi si remodelari


Cu un plan al investitiilor care prevede deschiderea a 150 de locatii noi in 2022, Profi isi consolideaza pozitia in piata concentrandu-se si pe dezvoltarea noului concept de magazin. Este vorba despre un buget de ordinul sutelor de milioane de lei. Compania isi muta focusul de pe dezvoltarea accelerata a retelei pe ridicarea considerabila a magazinelor sale, declara Pawel Musial, director general Profi.

“Profi va continua sa se extinda si in 2022, avand in plan sa deschida 150 de noi magazine si sa aduca un numar comparabil de magazine la standardul Noul Profi. In acelasi timp, ne vom intari capacitatea logistica atat adaugand noi unitati, cat si extinzand suprafata celor existente deja. Intentionam sa construim cate un depozit cu temperatura controlata in toate centrele noastre de distributie din tara”, precizeaza Pawel Musial.

 

profi musial

 

In ceea ce priveste evolutia vanzarilor la carne si preparate din carne in 2021, Ponderea cea mai mare a fost in continuare pe categoriile de carne de porc si de pasare, ambele inregistrand cresteri fata de anul trecut. Categoriile de mici, carnati, au fost urmatoarele, chiar daca au scazut in volume fata de 2020, iar categorii pe care nu le explorasem asa mult in trecut, precum carnea de vita, de curcan si pestele, au inregistrat cresteri spectaculoase in comparatie cu 2020.

 

profi 2_2

 

“In categoria de carne proaspata, operam doua branduri de marca privata, unul permanent - Ferma din deal, ce are ca scop principal sa ofere clientului articole de baza pe tot parcursul anului, la o calitate buna si permanent controlata, iar cel de-al doilea, brandul Gratar este unul sezonier, activ in principal in intervalul aprilie-septembrie, axat pe a aduce clientilor produse destinate grill-ului, asa cum o arata si numele sau, in aceleasi conditii ca celalalte produse. Brandul Gratar a fost lansat in 2021 cu scopul de a usura identificarea produselor specifice si de a largi oferta pe timpul sezonului cald”, explica directorul Profi.

 

profi 3

 

Pe partea de marca privata la carne proaspata, retailerul colaboreaza cu 17 producatori si transatori romani.

 

Interviul complet cu directorul retelei de retail modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania poate fi citit in editia 82 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de