Premiera in Romania: Restaurantele pot suplini lipsa de personal prin aplicatia "Ospatar de la Distanta"
Miercuri, 26 Iunie 2024
Miercuri, 26 Iunie 2024
Reprezentantii Remote Butler precizeaza ca aplicatia va fi introdusa initial in trei restaurante din Cluj-Napoca, care se confrunta cu lipsa de ospatari vorbitori de limbi straine, urmand ca ulterior sa fie introdusa si in alte locatii din Bucuresti si din marile orase.
"Ospatar la Distanta este o reala oportunitate pentru industria HoReCa si permite proprietarilor de restaurante sa devina mai competitivi, avand acces la personal calificat. Un restaurant din Cluj poate sa lucreze cu ospatari din Timisoara, iar ospatarii sa fie multumiti cu veniturile obtinute. Pana acum, un ospatar care avea localitatea de domiciliu in mediul rural, daca dorea sa lucreze la un restaurant de top din tara, trebuia sa migreze din mediul rural in mediul urban, unde din veniturile obtinute trebuia sa suporte si plata chiriei. Ospatar la Distanta elimina aceasta nevoie de migrare din mediul rural in mediul urban, dar ofera ospatarilor sansa sa castige si sa evolueze profesional. La randul lor, managerii si proprietarii de restaurante vor putea lucra cu personal calificat si motivat si nu vor mai fi obligati sa recruteze in permanenta ospatari care vor pleca din acel restaurant doar dupa o luna de lucru", a declarat, in comunicatul citat, Horatiu Negrea, CEO Remote Butler.
Potrivit companiei, Cluj-Napoca este orasul in care lucratorii din HoReCa au cele mai mari salarii din tara, "insa chiar si in acest context, patronii restaurantelor nu gasesc candidati suficienti sau personalul calificat de care au nevoie".
Prin aceasta aplicatie, clientii restaurantelor comunica cu ospatarii prin apeluri video si plaseaza comenzile, indiferent de locul in care se afla ospatarii. Un ospatar la distanta preia comanda prin intermediul unui apel video, o transmite catre bucatarie si bar, iar ospatarii din restaurante doar vor aduce comenzile la mesele clientilor. Timpul de lucru al ospatarilor din restaurante se reduce la jumatate, reusind sa faca fata cu brio fluxului mare de comenzi din sezonul cald. Pe timpul sezonului cald, domeniul HoReCa este domeniul cu cele mai multe locuri de munca ramase neocupate.
Proprietarii de restaurante sunt obligati sa faca diferite artificii pentru a rezolva aceasta criza. Patronii care lucreaza cu ospatari din reteaua Ospatar la Distanta vor ,,apela" la serviciile unui ospatar remote de fiecare data cand situatia o cere, in schimbul unui procent din valoarea totala a notei de plata", se arata in comunicat.
De asemenea, un alt avantaj al restaurantelor care vor adopta noua tehnologie este dat de faptul ca se va reduce timpul de asteptare al clientilor.
"Pe timp de vara, un client asteapta in medie intre 15-40 de minute, de la momentul in care clientul se aseaza la masa, pana ce un ospatar se elibereaza si vine sa le preia comanda, pentru a o transmite catre bucatarie si bar. Ospatar la Distanta elimina tot acest timp de asteptare, deoarece la un click distanta de client se va afla un ospatar ce va prelua comanda si va oferi si consiliere clientilor si un serviciu personalizat. Gradul de multumire al oaspetilor din restaurante creste, dar creste si fluxul de oaspeti din restaurante, deoarece mesele se vor elibera mai rapid", mentioneaza Remote Butler.
Un aspect important este si faptul ca bacsisul nu va disparea, ci va fi impartit intre ospatarul care va lucra de la distanta si cel care va aduce comanda la masa clientului.
De la inceputul anilor 90’, fondatorul FIX PRO, Nesti Tarusha, s-a concentrat pe distributi...
Pentru a indeplini standardele de calitate ridicate, produsele inalt-calitative de la Feyel &...
Beneficii: 1. Montaj stabil: Sistemul de conectare etans cu fixari ascunse permite montarea rap...