Penny va investi peste un miliard de euro pana in 2029

Penny va investi peste un miliard de euro pana in 2029


Penny Romania isi propune sa investeasca 5,128 milioane de lei, respectiv echivalentul a peste un miliard de euro, pana in 2029, in principal in extinderea retelei sale pana la un total de 619 magazine si 6 centre logistice, informeaza compania.

"Penny Romania isi propune sa investeasca 5.128 milioane de lei, echivalentul a peste un miliard de euro, pana in 2029, in principal prin extinderea retelei sale pana la un total de 619 magazine si 6 centre logistice. Anul acesta, compania vizeaza deschiderea a 25 de magazine in tara si constructia celui de-al patrulea depozit, la Filiasi, judetul Dolj. Totodata, Penny Romania urmareste remodelarea a 100 de magazine in 2021 si a intregii retele de magazine pana in 2022", se arata in comunicat.

 

Retailerul a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 4,73 miliarde de lei, reprezentand un avans de 19% raportat la 2019, si a consemnat un profit net de 85 milioane de lei, in crestere cu 54%. In 2020, Penny Romania a investit 371 milioane de lei in modernizarea si extinderea retelei de magazine. Anul trecut, compania a deschis 20 de magazine, incheind anul cu un total de 276 de unitati.

 

Penny a intrat pe piata din Romania in anul 2005 cu o politica de achizitii axata pe sortimente de la producatori regionali si colaborari cu producatori locali. In prezent, Penny sprijinina producatorii locali si incheie parteneriate pe termen lung cu acestia, astfel incat, in urmatorii 3 ani, 60% din sortiment sa aiba ingredientul principal fabricat si procesat intermediar integral in Romania.

 

"Anul trecut a fost un adevarat test pentru noi. In fata noilor provocari, a trebuit sa ne adaptam rapid, sa fim flexibili, dar totodata fermi in decizii si, mai ales, sa prioritizam siguranta si sanatatea angajatilor si a clientilor nostri. Mai mult ca oricand, oamenii au fost pe primul loc in activitatea noastra in 2020, de la asigurarea conditiilor de igiena si distantare in magazinele noastre si mentinerea unei comunicari deschise cu angajatii, la implicarea in comunitate si sustinerea spitalelor", a declarat Daniel Gross, CEO Penny Romania.

 

Pe parcursul anului trecut, Penny a continuat parteneriatele cu organizatii non-guvernamentale, precum Habitat for Humanity, Fundatia World Vision Romania, Salvati Copiii Romania, Crucea Rosie Romania sau Banca pentru Alimente si a incheiat parteneriate noi, de exemplu cu Asociatia Zi de Bine, Solidar Social si Asociatia Adi Hadean. Actiunile de responsabilitate sociala au vizat sustinerea cadrelor medicale si a spitalelor, dar si a comunitatilor vulnerabile si a copiilor aflati in situatii precare. Printre altele, compania a inaugurat centrul comunitar Buftea, construit alaturi de Habitat for Humanity si deschis copiilor din medii defavorizate.

 

In prezent, reteaua Penny in Romania este alcatuita din 283 de magazine la nivel national si o echipa formata din peste 5.300 de angajati.



Poti fi interesat si de