Penny lanseaza Lyvra, un serviciu de comenzi online cu livrare la domiciliu

Penny lanseaza Lyvra, un serviciu de comenzi online cu livrare la domiciliu


Retailerul Penny si Auto Total lanseaza serviciul de comenzi online cu livrare la domiciliu, Lyvra, disponibil pentru clientii Penny din Bucuresti si Ilfov.

Acestia vor putea comanda online peste 1.400 de produse care se regasesc listate in magazinele fizice, inclusiv marcile proprii si promotiile aferente.

 

 “Am invatat sa ne adaptam continuu, iar Lyvra este un exemplu. Dezvoltarea platformei de cumparaturi online Lyvra vine ca urmare a schimbarilor rapide care au afectat comertul la nivel mondial si care i-a  indemnat pe clienti sa ia masuri stricte de protejare a sanatatii lor, mai ales prin minimizarea contactului cu alte persoane. In aceste luni am inteles ca trebuie sa ramanem aproape de ei si sa ne adaptam la schimbarile de comportament aparute. Acest proiect pilot este un prim pas pe care compania noastra il face in directia dezvoltarii de noi canale de shopping pentru clientii Penny, iar asteptarile privesc mai ales insight-urile pe care le vom dobandi in urma celor cateva luni de test”, a spus Daniel Gross, director general Penny Romania.

 

Platforma Lyvra poate fi testata in perioada august – octombrie 2020. Livrarile sunt asigurate de luni pana sambata, intre 12:00 - 20:00, iar timpul de livrare este de cel mult trei ore. Costul transportului este de 19,99 lei.

 

„Suntem siguri ca putem valorifica oportunitatea de a ne extinde afacerile prin intermediul parteneriatului cu Penny, integrand resursele existente din call-center si din flota noastra de peste 650 de autoturisme si utilizand sinergii in activitatea de livrare pentru a ajunge cat mai bine la client. Lyvra este o modalitate simpla si rapida prin care locuitorii din Bucuresti si Ilfov pot comanda oricand tot ce au nevoie, acasa sau la birou, respectand regulile de distantare sociala si masurile pentru protejarea lor si a celor apropiati. Am luat masuri de precautie sporita pentru livrarea produselor in siguranta: fiecare sofer este echipat cu masca de protectie si dispozitive electronice de incasare a platilor cu cardul bancar, iar toate autoturismele sunt dotate cu lazi termoizolante si elementi de racire pentru transportul marfurilor perisabile”, a spus Laurentiu Niculae, director operational AD Auto Total.

 

Lansarea acestui serviciu vine in contextul generat de pandemie si face parte din procesul de rebranding al companiei, din Penny Market in Penny.

 



Poti fi interesat si de