Penny Market a raportat afaceri de aproape 4 miliarde de lei, in 2019

Penny Market a raportat afaceri de aproape 4 miliarde de lei, in 2019


Afacerile retelei de magazine Penny Market, detinuta de grupul german REWE, au crescut cu 15% in 2019 fata de anul fiscal precedent, pana la aproximativ 4 miliarde de lei.

Anul trecut, grupul a investit peste 280 milioane lei in modernizarea si extinderea retelei de magazine. De asemenea, contributia la bugetul de stat al Romaniei in 2019 a fost de peste 194 milioane lei, iar profitul net inregistrat de companie a fost de 55,15 milioane lei, in crestere cu 53% fata de 2018.

 

„In 2019, am continuat sa ne extindem si am avut rezultate foarte bune la nivel de business. Piata din Romania este in continuare favorabila expansiunii, atat in directia dezvoltarii retelei noastre de magazine, cat si pentru construirea celui de-al patrulea centru logistic. Am inceput noul an cu provocari nemaintalnite anterior, dar intreaga echipa Penny Market a dat dovada de rezilienta, responsabilitate si curaj si am trecut cu bine de ceea ce speram noi sa fie cele mai grele luni ale acestui an. Ne uitam cu optimism la lunile ramase din 2020 si ne dorim sa ne atingem obiectivul de expansiune, sa cream noi locuri de munca si sa deservim cat mai multi clienti multumiti”, a declarat Daniel Gross, director general Penny Market Romania.

 

Planul de expansiune Penny Market pentru urmatoarea perioada vizeaza deschiderea a 20-25 de magazine anual, astfel incat, in 2025, reteaua sa ajunga la 400 de spatii deschise. Investitiile din urmatorii ani includ si deschiderea celui de-al patrulea centru logistic in regiunea Oltenia, precum si lucrari de modernizare si eficientizare a intregii retele de magazine existente. Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte, in urmatorii sase ani, se ridica la peste doua miliarde de lei.



Poti fi interesat si de