PROFI a vandut anul trecut cu 20% mai multa carne de porc
Vineri, 06 Septembrie 2019

Vineri, 06 Septembrie 2019
„Chiar daca exista mici variatii de consum in ultimii ani, la nivel national, consumul de carne de porc este inca peste consumul de carne de pui, aspect care se regaseste si in magazinele PROFI. De asemenea, a aparut un interes crescut pentru achizitia de alte sortimente de carne decat cele clasice, si anume pentru pui cu crestere lenta, vita, peste, curcan, rata, oaie, precum si specialitati de nisa. Desi clientii sunt interesati de carnea romaneasca, pretul este inca un factor important de decizie in momentul achizitiei, care incetineste cresterea volumelor din surse locale sau tip free-range?, a declarat Dragos Piscociu, manager achizitii PROFI.
Toate categoriile de carne au inregistrat cresteri in anul 2018, comparativ cu 2017. Astfel, romanii au cumparat anul trecut cu 20% mai multa carne de porc din magazinele PROFI. Aceeasi crestere a avut-o si categoria de mezeluri ambalate si vrac. Vanzarile la carnea de pasare au crescut cu 7,6%, iar la semipreparate (mici, carnati, carne tocata) cu 16%. Cea mai mare crestere, de 46 de procente, s-a inregistrat la peste, carne de curcan, de vita, carne de rata si altele.
Articolul complet despre evolutia vanzarilor de carne si preparate din carne din magazinele PROFI poate fi citit in editia 66 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
Vânzările și profiturile ajustate ale companiei cu sediul în Virginia au crescut de l...
Producția a crescut cu 3,2%, de la 19,2 milioane de kg în prima jumătate a anului 2024, la ...
Cele trei produse din piept de pui întreg, gata de gătit, Șnițel, Bites și&n...