PENNY vrea sa ajunga la o retea de 375 de macelarii pana in 2029

PENNY vrea sa ajunga la o retea de 375 de macelarii pana in 2029


PENNY Romania vrea sa işi extinda parteneriatele cu macelariile din toata tara, astfel incat numarul magazinelor din retea care au macelarii sa ajunga la 375, pana in 2029, de la 135, cate sunt in prezent.

” PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din Romania, işi propune sa extinda parteneriatele cu macelariile din regiuni pentru a oferi produse romaneşti cu un puternic specific local. In prezent, compania colaboreaza cu 15 parteneri regionali care şi-au deschis macelarii in reteaua sa. Pe parcursul ultimilor ani, discounterul şi-a extins şi oferta de carne din magazine, carnea proaspata fiind in prezent 100% romaneasca”, anunta compania.

 

Parteneriatele PENNY Romania cu macelariile au debutat in 2013. Compania va incepe sa testeze şi specialitati in zona Bucureşti-Ilfov impreuna cu partenerul Domidene.

 

 „Clientii noştri apreciaza carnea gustoasa, de calitate, provenita din surse verificate. Ştim ca macelariile au traditie uneori indelungata, propriile retete, expertiza şi se bucura de increderea consumatorilor. De aceea, le aducem mai aproape de clienti şi le oferim varietate. Vedem aceste parteneriate ca pe o colaborare intre cunoscatori”, spune Daniel Gross, CEO PENNY Romania.

 

PENNY este conceptul al grupului german REWE şi unul dintre cei mai activi retaileri din Romania, cu primul magazin deschis pe piata locala in anul 2005. Intreaga retea este deservita de trei centre logistice situate in localitatile Ştefaneştii de Jos, Turda şi Bacau. In prezent, reteaua Penny Market in Romania este alcatuita din 283 de magazine la nivel national şi o echipa dedicata formata din peste 5.300 de angajati.



Poti fi interesat si de