PENNY semnalizeaza la raft produsele 3RO - provenite, procesate si ambalate in Romania

PENNY semnalizeaza la raft produsele 3RO - provenite, procesate si ambalate in Romania


PENNY continua sa faca pasi inainte in ceea ce priveste realizarea obiectivului 3RO. Din 17 mai, peste 800 de produse 3RO disponibile in magazinele PENNY sunt semnalizate la raft cu simbolul campaniei pentru ca toti clientii care isi doresc produse romanesti sa le gaseasca cat mai usor.

Astfel, PENNY incurajeaza consumatorii sa cumpere produse 3RO si sa contribuie activ la dezvoltarea economica a Romaniei. Simbolul 3RO este acordat doar produselor care indeplinesc 3 conditii esentiale: au ingredientul principal provenit din Romania, sunt procesate in Romania si sunt ambalate in tara.

 

Peste 800 de produse 3RO isi asteapta clientii in magazinele PENNY din toata tara. Toti consumatorii care cauta produse romanesti vor gasi la raft simbolul 3RO in dreptul produselor care se aliniaza acestui obiectiv. 3RO este un proiect prin care PENNY isi propune, alaturi de consumatori, sa contribuie la o societate de 3 ori mai buna.

 

In 2020, PENNY a lansat obiectivul 3RO, prin care isi propune ca, pana la finalul acestui an, 60% din sortimentul aflat la vanzare in magazinele PENNY sa aiba ingredientul principal provenit din Romania, sa fie procesat si ambalat in Romania.

 

Sub umbrela 3RO, in 2022 compania a lansat „100 de idei de business pentru Romania”, o initiativa unica pentru mediul de afaceri din Romania.  Impreuna cu Academia de Studii Economice, PENNY a analizat 100 de oportunitati de dezvoltare a unor afaceri locale din industrii precum agricultura, ambalajele sau produsele cosmetice, pentru a gasi solutii care vor putea oferi romanilor, intr-un viitor cat mai apropiat, produse care sa se alinieze obiectivului 3RO.

 

In cadrul acestui proiect, au fost organizate o serie de mese rotunde cu scopul de a initia un dialog necesar intre autoritati si producatori pentru a creste numarul produselor de provenienta romaneasca care ajung in cosul consumatorilor. Rezultatele acestor demersuri, alaturi de concluziile studiului derulat de ASE, vor fi anuntate in curand.

 

Incepand cu anul acesta, programul 3RO va beneficia si de o campanie de comunicare ATL, spotul TV, realizat de Papaya Advertising impreuna cu Family Film si regizat de Radu Muntean, fiind deja prezent in calupurile publicitare. La fel ca in toate executiile PENNY din ultimii ani, este vorba despre o poveste emotionanta cu personaje autentice si situatii din viata fiecaruia dintre noi. De data aceasta, insa, este vorba despre a oferi copiilor nostri cea mai buna tara aici, impreuna cu noi. Intelegem ca putem face asta cumparand produsele marcate la raft cu simbolul 3RO, asemenea mamei care reuseste sa ii aduca copilului ei lumea intreaga, acasa. Spotul se incheie cu un call to action care le spune oamenilor ca, astfel, pot face o Romanie nu doar mai buna, ci de 3 ori mai buna.

 

Mai multe informatii despre proiectul 3RO puteti citi pe website-ul oficial: https://www.penny.ro/triplu-ro, iar spotul TV poate fi urmarit aici.



Poti fi interesat si de