PENNY raporteaza o cifra de afaceri de 7,17 miliarde de lei pentru 2022
Miercuri, 10 Mai 2023
Miercuri, 10 Mai 2023
In ceea ce priveste planurile de viitor, PENNY Romania isi propune sa investeasca 5,128 milioane de lei, echivalentul a peste 1 miliard de euro, pana in 2029, in principal prin extinderea retelei sale pana la un total de 619 magazine si 6 centre logistice. Anul acesta, PENNY va deschide inca 40 de magazine noi in tara pentru a fi mai aproape de consumatori.
„2022 a fost un an al reusitelor, dar si un an in care a fost din nou nevoie sa ne adaptam, sa fim flexibili si sa ramanem optimisti si cu dorinta de a ne duce la capat planurile curajoase. Am inregistrat o crestere mare a cifrei de afaceri datorita numarului de clienti, modelul PENNY a fost descoperit si apreciat de si mai multi romani. Succesul nostru porneste de la oameni, iar rezultatele cu care am incheiat anul se datoreaza acestei echipe. Le multumesc sincer pentru dedicare si implicare tuturor colegilor pentru al optulea an la rand cand am inregistrat cea mai mare crestere din grup!”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY Romania.
2022 in cifre
In 2022, PENNY Romania a investit 631 milioane de lei in modernizarea si extinderea retelei de magazine. Compania a incheiat procesul de remodelare al magazinelor existente, a deschis 36 de magazine in noul format si a incheiat anul cu un total de 336 de magazine.
3RO – produse cu ingredientul principal din Romania, procesate si ambalate in tara
PENNY isi doreste sa valorifice potentialul de productie locala si sa le ofere clientilor produse din surse romanesti, proaspete si la preturi accesibile. Acestea au fost motivele pentru care in 2020 si-a asumat obiectivul 3RO, acela ca, pana la finalul lui 2023, 60% din sortimentul sau sa aiba ingredientul principal din Romania, adica sa fie cultivat, crescut, extras sau fabricat in tara si sa fie procesat si ambalat in Romania.
100 de idei de business pentru Romania
Sub umbrela 3RO, in 2022 compania a lansat, in parteneriat cu Academia de Studii Economice, „100 de idei de business pentru Romania”, o initiativa unica pentru mediul de afaceri din Romania. Prin intermediul acestui demers, contribuie la dezvoltarea economiei locale si aduce la aceeasi masa autoritati, parteneri si furnizori alaturi de care PENNY si-a propus sa gaseasca solutii prin care sa creasca numarul de produse 3RO pe care le ofera clientilor.
Sustenabilitatea, o prioritate pentru PENNY Romania
In 2022, centrul logistic de la Filiasi a obtinut certificarea BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) International New Construction 2016 cu un punctaj record - 92,89%. Toate magazinele nou deschise PENNY din Romania sunt certificate BREEAM in Use, un standard international care necesita masuri de eficientizare energetica. Eforturile pe care compania le face in directia sustenabilitatii au fost recunoscute prin certificarea Gold Award in cadrul Corporate Sustainability & Transparency Index 2022.
Top Employer
PENNY se afla printre organizatiile de top care au primit titulatura de Top Employer 2022 si 2023 in Romania. Certificarea de Top Employer reflecta grija si angajamentul pentru echipa si performantele in practicile de resurse umane.
Despre PENNY
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE si unul dintre cei mai activi retaileri din Romania, cu primul magazin deschis pe piata locala in anul 2005. Intreaga retea este deservita de patru centre logistice situate in localitatile Stefanestii de Jos, Turda, Bacau si Filiasi. In prezent, reteaua PENNY in Romania este alcatuita din 339 magazine la nivel national si o echipa dedicata formata din peste 6.500 de angajati.
PENNY se afla printre organizatiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 in Romania. Certificarea de Angajator de Top reflecta grija si angajamentul pentru echipa si performantele in practicile de resurse umane.
2024 Holiday Shopping Report a fost realizat online in septembrie si octombrie 2024, prin interme...
In randul statelor membre UE pentru care sunt disponibile datele, cea mai mare crestere a volumul...
„De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienti eligibili beneficiaza de solutii de pl...