PENNY continua expansiunea cu doua magazine, in Baile Herculane si Bolintin Deal

PENNY continua expansiunea cu doua magazine, in Baile Herculane si Bolintin Deal


Discounterul PENNY isi continua planul de expansiune in Romania prin deschiderea a doua noi magazine: unul in Baile Herculane, judetul Caras Severin si unul in Bolintin Deal, judetul Giurgiu. Astfel, reteaua PENNY ajunge la un numar total de 286 de magazine.

Primul, magazinul PENNY din Baile Herculane, judetul Caras Severin de pe Str. Trandafirilor, nr. 151, are o suprafata de vanzare de 799.05 m 2 , patru case de marcat si 14 angajati. Totodata, magazinul dispune de 75 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilitati.

 

Cel de-al doilea, magazinul PENNY din Bolintin Deal, judetul Giurgiu de pe Bd. Muncii FN, are o suprafata de vanzare de 860.3 m 2 , patru case de marcat si 20 angajati. Mai mult, magazinul dispune de 73 de locuri de parcare, dintre care doua pentru persoanele cu dizabilitati.

 

Designul noilor magazine din Baile Herculane si Bolintin Deal este modern si primitor, iar sesiunea de cumparaturi pentru clienti este imbunatatita datorita zonei extinse pentru produse proaspete, marci proprii pe gustul romanilor, dar si datorita semnalizarii mai vizibile a promotiilor si a categoriilor principale de alimente. In plus, noul PENNY ofera solutii simple, adaptate stilului de viata alert, precum produsele ready to eat, dar si cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

 

PENNY Punct reprezinta evolutia strategica a Penny Market in Romania si este structurata foarte clar in sapte piloni cheie: experienta imbunatatita in magazine, expansiune, produse romanesti, oameni, digitalizare, sustenabilitate si comunicare integrata.

 

Pilonul expansiune se refera la extinderea magazinelor si la dezvoltarea capacitatilor logistice. Pana in 2029, PENNY isi propune sa atinga cifra de 600 de magazine si in materie de logistica, anul acesta retailerul va inaugura cel de-al patrula depozit de la Filiasi, judetul Dolj.

 

Nu in ultimul rand, pilonul comunicational „Economisim bani, nu dragoste” si toate elementele identitatii vizuale PENNY Punct sunt integrate in fiecare nou magazin din reteaua PENNY.



Poti fi interesat si de