PENNY Romania a deschis primul magazin autonom al retelei, in Bucuresti

PENNY Romania a deschis primul magazin autonom al retelei, in Bucuresti


Investitiile in digitalizare ale companiei PENNY in Romania anunta o premiera pe piata locala, odata cu lansarea primului magazin PENNY autonom din tara, in Bucuresti.

Noul magazin, situat in zona Politehnica, ofera o experienta de cumparaturi 100% digitala si mai rapida acelui segment de public cu un stil de viata alert. Ambientul modern, prietenos si accesibil al noului magazin reprezinta evolutia strategica la nivel operational a brandului PENNY in Romania.

 

Dupa o perioada de pregatire de 80.000 de ore, magazinul este deschis publicului din 29 mai. Intr-un spatiu generos de 349 metri patrati, clientii pot efectua achizitii rapid, produsele selectate fiind recunoscute automat la casa de marcat de tip self-checkout, unde lista de cumparaturi este verificata pentru acuratete inainte de finalizarea platii. Procesul este securizat prin tehnologie avansata si 5.000 de senzori sunt amplasati pe tot parcursul traseului de cumparaturi.

 

Protectia datelor este un aspect cheie in dezvoltarea si functionarea sistemului. Sistemul inregistreaza doar datele prin care poate recunoaste ce produse sunt luate sau puse inapoi pe raft. Nu este utilizata recunoasterea faciala, sistemul nu poate recunoaste clientii dupa o vizita la magazin si nu colecteaza date personale.

 

Desi tehnologia utilizata ofera o experienta la cumparaturi 100% digitala, echipa din magazin este pregatita sa raspunda intrebarilor din partea clientilor, sa ii asiste in procesul automatizat pe cei care au nevoie, dar si sa se asigure ca stocurile de produse de la raft sunt suficiente pe parcursul intregului program de functionare al magazinului. Practic, se diminueaza munca repetitiva, iar clientii beneficiaza de o experienta mai buna.

 

„Experienta imbunatatita la cumparaturi, expansiunea rapida, digitalizarea si sortimentul de produse pe care il oferim consumatorilor sunt piloni strategici pe care ne bazam activitatea. Iar noul magazin autonom PENNY este inca o dovada ca strategia noastra functioneaza si este adaptata continuu la ceea ce isi doresc clientii nostri. Suntem mandri de contributia noastra la digitalizarea retailului romanesc, ne place sa tinem pasul cu noile trenduri chiar daca a fost o perioada intensiva de testare a noii tehnologii pentru acest format nou. Avand in vedere ca acesta este primul magazin PENNY complet autonom in Romania, vom monitoriza cu mare atentie feedback-ul cumparatorilor nostri”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY | REWE Romania.  

 

Magazinul PENNY va functiona non-stop, raspunzand astfel nevoilor de flexibilitate si accesibilitate ale consumatorilor din Bucuresti, indiferent de ora din zi sau din noapte.

 

Mai multe detalii despre ce inseamna noul mod de a face cumparaturi se regasesc la link-ul: https://youtu.be/sxFt2YR9Kjo?si=wsS-GfI7YtadY9lR

 

Despre PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE si unul dintre cei mai activi retaileri din Romania, cu primul magazin deschis pe piata locala in anul 2005. Intreaga retea este deservita de patru centre logistice situate in localitatile Stefanestii de Jos, Turda, Bacau si Filiasi. In prezent, reteaua PENNY in Romania este alcatuita din 379 de magazine la nivel national si o echipa dedicata formata din 7.300 de angajati.

 

PENNY se afla printre organizatiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 in Romania. Certificarea de Angajator de Top reflecta grija si angajamentul pentru echipa si performantele in practicile de resurse umane.



Poti fi interesat si de