Mega Image deschide un nou format de magazin
Miercuri, 03 Iulie 2019
Miercuri, 03 Iulie 2019
Noul magazin a fost redeschis intr-un nou format si aduce mai multa inspiratie la cumparaturi printr-un concept nou pe piata, plecand de la povestea produselor autohtone Gusturi Romanesti si Angst. In plus, prin alaturarea zonelor Wine Gallery, Fromagerie, Arc Bakery si Equilibrium, Mega Image creeaza pentru clientii sai o experienta unica, intr-un spatiu cu un design modern, urban.
„Inovatia si inspiratia sunt parte din identitatea Mega Image, asa ca suntem mandri sa lansam un format de magazin unde clientii nostri se vor putea bucura de o experienta de cumparaturi complet noua. De aceasta data, ne-am indreptat spre reinventarea unui loc recunoscut ca fiind traditional, o piata, careia i-am adaugat un plus de valoare printr-un nou format de magazin. Am readus la viata un spatiu conventional, care acum a capatat o noua misiune, aceea de a aduce clientilor un plus de inspiratie si o experienta unica”, spune Mircea Moga, CEO Mega Image.
In noul format, magazinul foloseste la maximum spatiul existent, pe verticala, descoperind si facand accesibile clientilor zone noi ale cladirii, printr-un design inovator pe piata de retail.
Astfel, la nivelul subteran, iubitorii de branzeturi pot descoperi FROMAGERIE, de unde vor putea alege din peste 135 de feluri de branzeturi atat din Romania, cat si din regiuni faimoase pentru traditia lor in prepararea acestor specialitati, precum Franta, Olanda sau Italia. Tot pe acelasi nivel, ca o completare fireasca, Wine Gallery vine in intampinarea clientilor cu sute de sortimente de vin, recunoscute in intreaga lume, inclusiv o selectie speciala de vinuri din mai multe zone din Romania.
Spatiul central al magazinului se concentreaza pe gusturile traditionale, reunite prin alaturarea gamei consacrate de produse ANGST alaturi de produsele din gama GUSTURI ROMANESTI. Spatiul de la parter vine cu o sortimentatie extinsa de produse romanesti, incadrate perfect intr-un design cu motive traditionale.
In plus, Mega Image din Piata Domenii vine si cu un nou sistem de expunere vrac a unei game extinse de produse din categoriile: condimente, ceaiuri, dulciuri, fructe uscate si confiate. Astfel, se reduce cantitatea de ambalaje din plastic utilizate, clientii avand la dispozitie numai pungi de hartie pentru ambalarea produselor la vrac. Tot la parter a fost inaugurata si o noua zona Arc Bakery, brand recunoscut pentru panificatia artizanala si patiseria fina.
La etaj, a fost amenajat Equilibrium Health & Wellness, conceptul de „corner” specializat, menit sa puna la dispozitia clientilor o gama extinsa de produse pentru un stil de viata echilibrat, sanatos si cat mai natural.
Noul format de magazin cu zone specializate este pozitionat in imediata apropiere a magazinului Mega Image Domenii, oferind impreuna clientilor o experienta completa la cumparaturi. Astfel, noul magazin raspunde atat nevoilor de experimentare si de noi descoperiri ale clientilor, cat si pasiunii pentru produsele romanesti – toate acestea suplimentar fata de avantajele magazinului deja existent Mega Image, precum proximitatea si convenabilitatea.
Odata cu remodelarea, exteriorul magazinului are de un design nou – fatada este acum complet imbracata in lemn, cu vizibilitate mare de la nivelul strazii.
2024 Holiday Shopping Report a fost realizat online in septembrie si octombrie 2024, prin interme...
In randul statelor membre UE pentru care sunt disponibile datele, cea mai mare crestere a volumul...
„De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienti eligibili beneficiaza de solutii de pl...