Magazinul online, solutia salvatoare pe timpul pandemiei

Magazinul online, solutia salvatoare pe timpul pandemiei


In cateva saptamani, radiografia economiei romanesti s-a modificat radical. Daca impactul starii de urgenta a fost devastator pentru domenii precum HoReCa si transporturi, alte segmente de business si-au extins sectorul de activitate pentru a acoperi noile nevoi ale pietei.

De mai bine de cinci ani, comertul online de pe piata autohtona se afla pe un trend ascendent, insa o data cu declansarea pandemiei de coronavirus, acest segment a explodat, si multi dintre producatorii si procesatorii romani de carne si preparate din carne au denumit acest segment ca „partea pozitiva a pandemiei de COVID-19”.

 

Producatorii s-au adaptat din mers noilor nevoi ale consumatorilor, dictate de restrictiile de circulatie, si au investit in magazine online si in servicii de livrare. In felul acesta au ramas aproape de clienti si au facut inclusiv profit.

 

Cumparaturile facute direct in magazin s-au mutat acum pe internet. Romanii au inteles ca e mai practic si mai sanatos sa faci achizitii din confortul casei tale si sa primesti la usa tot ceea ce ai nevoie, de la carne si mezeluri, pana la paine.

 

In ultimele saptamani, serviciile de livrare ale marilor lanturi de magazine, precum Bringo si parteneriatul Kaufland-Glovo, au fost suprasolicitate de comenzile clientilor, iar alte firme au aparut pe piata, acoperind o cerere din ce in ce mai mare in aceasta perioada, dominata de restrictiile de circulatie.

 

O analiza despre cum s-au mutat unele business-uri si in mediul online se regaseste in editia 71 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de