Magazinul online, solutia salvatoare pe timpul pandemiei
Joi, 02 Iulie 2020

Joi, 02 Iulie 2020
De mai bine de cinci ani, comertul online de pe piata autohtona se afla pe un trend ascendent, insa o data cu declansarea pandemiei de coronavirus, acest segment a explodat, si multi dintre producatorii si procesatorii romani de carne si preparate din carne au denumit acest segment ca „partea pozitiva a pandemiei de COVID-19”.
Producatorii s-au adaptat din mers noilor nevoi ale consumatorilor, dictate de restrictiile de circulatie, si au investit in magazine online si in servicii de livrare. In felul acesta au ramas aproape de clienti si au facut inclusiv profit.
Cumparaturile facute direct in magazin s-au mutat acum pe internet. Romanii au inteles ca e mai practic si mai sanatos sa faci achizitii din confortul casei tale si sa primesti la usa tot ceea ce ai nevoie, de la carne si mezeluri, pana la paine.
In ultimele saptamani, serviciile de livrare ale marilor lanturi de magazine, precum Bringo si parteneriatul Kaufland-Glovo, au fost suprasolicitate de comenzile clientilor, iar alte firme au aparut pe piata, acoperind o cerere din ce in ce mai mare in aceasta perioada, dominata de restrictiile de circulatie.
O analiza despre cum s-au mutat unele business-uri si in mediul online se regaseste in editia 71 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
Pentru 2026, este anticipată o scădere de 6,1% a importurilor de carne de vită față de anul prece...
Deși s-a discutat despre o posibilă prelungire, ghidul confirmă în mod definitiv că termene...
"Piaţa agricolă internaţională se află într-o perioadă complexă, deoarece preţurile la cafe...