Magazin Lidl la Sighisoara, cu o arhitectura speciala
Miercuri, 07 Martie 2018

Miercuri, 07 Martie 2018
Magazinul are un format unic in portofoliul sau, special realizat pentru a se incadra in specificul arhitectural al orasului. Unitatea va avea o suprafata de 1.368 m² si peste 120 de locuri de parcare.
Investitia se ridica, potrivit autoritatilor locale, la 16 milioane de lei. Proiectul a fost realizat de catre Lidl in colaborare cu un antreprenor roman si cu sprijinul autoritatilor locale ale orasului.
Formatul noului magazin Lidl este unul unic, creat din dorinta de a se incadra in peisajul arhitectural aparte al zonei situate in proximitatea Cetatatii Sighisoarei, inclusa pe lista Patrimoniului UNESCO, ca fiind singurul oras-cetate medieval locuit. Printre elementele arhitecturale distincte, se numara fatada realizata din caramida aparenta si acoperisul din tigla.
Lidl a ajuns al treilea cel mai mare retailer local ca cifra de afaceri, cu circa 1,3 miliarde de euro in 2016. Reteaua are peste 220 de magazine si mai mult de 5.500 de salariati.
Exporturile în UE au crescut cu 6,5% Din ianuarie până în iunie 2025, ...
Administraţia Donald Trump impune, începând din data de 7 august, tarife vamale supli...
“Rebrandingul Periș este un pas natural în evoluția brandului. Noua identitate Periș ...