METRO lanseaza platforma digitala DISH, in sprijinul afacerilor HoReCa
Luni, 18 Ianuarie 2021
Luni, 18 Ianuarie 2021
METRO este lider la nivel global in furnizarea de solutii digitale adresate sectorului HoReCa si continua sa sustina digitalizarea afacerilor din domeniul ospitalitatii, prin dezvoltarea de noi solutii digitale personalizate si adaptate la noua realitate.
Peste 200.000 de restaurante din 16 tari deja folosesc serviciile digitale DISH, care le faciliteaza, printre altele, procesele de business, le asigura relevanta si vizibilitate ridicata in mediul online si le ofera sustinere in evaluarea obiectivelor si indicatorilor esentiali de business. Solutiile digitale DISH sunt disponibile de acum si in Romania si marcheaza startul unui proces amplu de transformare digitala, parte din viziunea pe termen lung si din strategia de dezvoltare a METRO Cash&Carry Romania.
„Sustinem afacerile HoReCa si nevoia lor de transformare digitala si venim astfel in intampinarea nevoilor lor cu un produs revolutionar in piata, atat din perspectiva multitudinii de beneficii pentru client, cat si din cea a pretului imbatabil pentru calitatea tehnologiilor incorporate in produsul DISH. Anul acesta a fost extrem de dificil pentru antreprenorii din acest domeniu si i-a pus in fata multor provocari. Pentru a-i ajuta sa pastreze o afacere eficienta si profitabila, METRO lanseaza platforma DISH, o solutie ce ii ajuta sa eficientizeze procesele pornind de la cerintele si nevoile actuale. Folosirea acestor solutii digitale asigura vizibilitate si relevanta in mediul online pentru afacerile HoReCa, deoarece contextul actual face ca majoritatea clientilor lor sa caute produse HoReCa in mediul online. Cu aceasta lansare, punem expertiza noastra in slujba partenerilor. Prin pozitionarea METRO ca un partener puternic, de incredere, sustinem obiectivele de business ale clientilor nostri”, declara Adrian Ariciu, CEO METRO Cash& Carry Romania.
Incepand cu 15 ianuarie 2021, prin intermediul DISH sunt disponibile doua pachete ce grupeaza diferite solutii digitale, dezvoltate pentru a raspunde nevoilor de digitalizare a afacerilor HoReCa din Romania: Starter si Professional.
Pachetul „Starter” se adreseaza clientilor cu o prezenta digitala incipienta si ofera servicii digitale de baza, pentru inceperea construirii prezentei online a afacerilor, precum crearea rapida si intuitiva a website-ului.
Pachetul „Professional” reprezinta o varianta avansata si mai complexa a pachetului Starter si ofera o gama extinsa de solutii digitale, care ajuta afacerile HoReCa sa profite de mai multe avantaje ale prezentei online. Acest pachet include un modul de comenzi online, fara niciun comision catre terti, un serviciu dezvoltat pornind de la cererile tot mai frecvente primite de la afacerile din industria ospitalitatii, rezervari online ce faciliteaza planificarea si organizarea rezervarilor. Totodata descrierea si traducerea automata a website-ului sunt valabile in 18 limbi, datorita unui modul de inteligenta artificiala, notificari SMS sau plan vizual al meselor din locatie.
In plus, chiar daca activarea acestor solutii este usoara si nu necesita cunostinte tehnice avansate, METRO isi propune sa le asigure clientilor o parte importanta de consultanta prin call-center dedicat DISH, oferindu-le sprijinul si expertiza sa pentru a integra cat mai usor digitalizarea in afacerile lor.
Pentru Pachetul Starter este necesara plata unui tarif unic de activare de 299 lei (fara TVA). Pentru Pachetul Professional se va percepe un tarif unic de activare de 99 lei (fara TVA) si un abonament lunar de doar 99 lei (fara TVA).
De asemenea, aceasta lansare vine si cu o oferta speciala. Pana la 31 ianuarie 2021, clientii nu vor plati tariful de activare pentru nici unul din pachete. In plus, clientii care activeaza Pachetul Professional vor beneficia si de utilizarea gratuita a platformei timp de 2 luni de la data activarii.
Pentru inceput, platforma va fi lansata in Bucuresti, cu planuri de extindere cat mai rapida, treptat, in toata tara. In perioada urmatoare, portofoliul de servicii DISH va continua sa se dezvolte, iar clientii vor putea accesa noi solutii inovatoare pentru digitalizarea afacerilor, de la planificarea meniului sau dezvoltarea si construirea graficii pentru website, pana la solutii de comunicare pe retelele de socializare.
Solutiile digitale DISH sunt dezvoltate de catre „Hospitality Digital”, divizia digitala a METROAG. Toate solutiile digitale au fost dezvoltate in stransa colaborare cu parteneri HoReCa din mai multe tari europene, ceea ce a condus la o crestere semnificativa a eficientei afacerilor HoReCa si a contribuit notabil la cresterea prezentei online a cafenelelor, barurilor si restaurantelor.
Mai multe informatii despre serviciile digitale sunt disponibile aici: www.metro.ro/DISH.
2024 Holiday Shopping Report a fost realizat online in septembrie si octombrie 2024, prin interme...
In randul statelor membre UE pentru care sunt disponibile datele, cea mai mare crestere a volumul...
„De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienti eligibili beneficiaza de solutii de pl...