METRO a inaugurat 22 de magazine LaDoiPasi

METRO a inaugurat 22 de magazine LaDoiPasi


Pentru al saselea an consecutiv, METRO a sarbatorit initiativa globala Ziua Afacerii Tale, in a doua zi de marti din octombrie. 

Ca un semn de recunoastere a celei mai mari comunitati de antreprenori din Romania, LaDoiPasi, METRO a inaugurat 22 de noi magazine care s-au alaturat marii familii LaDoiPasi de Ziua Afacerii Tale.

 

Ziua Afacerii Tale s-a desfasurat anul acesta sub motto-ul „Afacerile independente nu exista fara tine!” si s-a adresat publicului larg care este invitat sa se bucure de varietatea serviciilor si produselor pe care magazinele si localurile preferate le aduc in viata de zi cu zi.

 

“Anul acesta, campania Ziua Afacerii Tale este mai relevanta ca oricand. Antreprenorii independenti au fost alaturi de comunitate si au oferit sprijin consumatorilor, intr-o perioada in care a fost cea mai mare nevoie de prezenta, expertiza si implicarea lor. Este momentul sa fim solidari cu ei, ca oameni si ca antreprenori curajosi si, tocmai de aceea, incurajam publicul larg sa sustina antreprenorii locali. Afacerile independente merita mai mult decat admiratia noastra, merita tot sprijinul nostru. In calitate de companie wholesale (en-gros), sustinem antreprenorii profesionisti, 365 de zile din an, prin solutiile si serviciile digitale, prin produsele de calitate si disponibilitatea lor la raft. Toti cei care vom trece pragul afacerilor independente astazi, dar si de acum inainte, vom fi parte integranta din comunitate, contribuind astfel la succesul afacerilor lor” a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO Romania.

 

Ziua Afacerii Tale din acest an atrage atentia publicului asupra adevaratului sens al bucuriei si ii pune in lumina pe cei care o aduc la viata. Milioane de afaceri independente din lume pur si simplu nu prind viata fara clientii lor, fara experientele placute pe care le ofera zilnic acestora. Restaurantele, cafenelele, magazinele de la coltul strazii fac parte din viata noastra de zi cu zi.

 

Oamenii sunt atat de obisnuiti sa le aiba aproape, incat au devenit parte integranta pentru comunitati intregi. Ziua Afacerii Tale 2021 vine ca un memento in timp util, pentru a incuraja publicul larg sa aprecieze afacerile independente si sa se bucure de experientele pe care acestea le ofera.

 

METRO sprijina digitalizarea atat de necesara a sectorului HoReCa prin lansarea DISH ORDER in Romania, o aplicatie dedicata in special restaurantelor care pot face livrari sau ofera posibilitatea de take-away, aplicatie prin care acestea isi pot crea propriul e-shop. DISH Order vine in completarea platformei DISH lansata la inceputul anului, oferind solutii digitale dezvoltate chiar cu sprijinul antreprenorilor din industria ospitalitatii, pentru a asigura vizibilitatea online si a creste eficienta afacerilor. Pentru a sarbatori antreprenorii si pe aceasta cale, METRO ofera 15 pachete DISH ORDER, fara taxa de activare, atribuite antreprenorilor care inca de la lansarea DISH in Romania si-au manifestat dorinta de a adopta solutia e-shop oferita de METRO sau care iau parte la concursul desfasurat astazi de companie pe pagina de Facebook (https://www.facebook.com/METRO.Romania96) cu scopul de a-si consolida afacerea prin comenzi digitalizate.

 

De asemenea, pentru clientii HoReCa, METRO a organizat, incepand din 6 octombrie, in cadrul GastronoMETRO, centrul dedicat expertizei in gastronomie, cursuri pentru barmani, alaturi de partenerii PPD si Pernod Ricard, de igienizare si siguranta alimentara in bucatariile profesionale, alaturi de Diversey, dar si de expertiza culinara, impreuna cu Unilever Food Solution.

 

O alta initiativa benefica si parte integranta a campaniei, sunt cataloagele speciale cu valabilitate toata luna octombrie, ce adreseaza nevoile specifice ale revanzatorilor dar si ale proprietarilor de restaurant, precum si catalogul special ce ilustreaza solutiile viabile de curatenie, atat de necesare in aceasta perioada.

 

Din 2016, METRO sarbatoreste in fiecare an Ziua Afacerii Tale, in a doua zi de marti din octombrie, ca o campanie dedicata reunirii comunitatilor din peste 22 de tari, prin ideea de a le oferi afacerilor independente recunoasterea si respectul pe care il merita. Toate activitatile acestei zilei plaseaza in mod clar antreprenorii si afacerile independente in centrul atentiei si determina publicul larg sa-si arate aprecierea, alegand sa le viziteze in aceasta zi de sarbatoare.



Poti fi interesat si de