METRO Romania lanseaza platforma de comunicare "Vis de Antreprenor"

METRO Romania lanseaza platforma de comunicare "Vis de Antreprenor"


METRO Romania, liderul pietei locale de wholesale, fondatorul celei mai mari comunitati de antreprenori independenti din Romania prin brandul LaDoiPasi si un partener de incredere pentru peste 100.000 de clienti profesionisti din industriile ospitalitatii si comertului traditional, lanseaza platforma de comunicare "Vis de Antreprenor".

Prezenta in Romania din 1996, METRO este martorul evolutiei antreprenorilor romani, recunoscandu-le curajul, energia, ambitia si eforturile, dar si provocarile cu care se confrunta.

 

"Vis de Antreprenor" reprezinta, atat pentru METRO Romania, cat si pentru clientii sai, o platforma strategica, conceputa sa sprijine si sa promoveze povestile antreprenorilor independenti pe parcursul urmatorilor ani.

 

Nucleul platformei este reprezentat chiar pe site-ul metro.ro, prin extensia metro.ro/vis-de-antreprenor, unde clientii isi pot impartasi experientele unice in antreprenoriat – de la primele visuri, pana la realitatea unei afaceri de succes, cu reusite, provocari, obstacole depasite, momente bune sau momente din care au avut de invatat. METRO lanseaza astfel invitatia partenerilor din HoReCa, dar si din comertul traditional, de a spune povestea traseului lor in business, alaturandu-se vocii colective care poate inspira generatia actuala, dar si generatiile urmatoare de antreprenori independenti.

 

„Sunt aproape 28 de ani de cand METRO insoteste antreprenorii romani pe acest drum al dorintei de reusita in afaceri, cu suisuri si coborasuri, cu momente de bucurie, cu succese, dar si dezamagiri inerente. Pentru noi este un privilegiu sa putem aduce in fata publicului larg povestile clientilor nostri, oameni curajosi , care au avut un vis pe care l-au transformat in realitate, cu onestitate, ambitie, pasiune si agilitatea in a gasi solutii. Campania 'Vis de Antreprenor' este un mijloc de  comunicare dedicat tuturor antreprenorilor parteneri METRO, cu ajutorul caruia acestia pot dezvolta o voce colectiva care sa inspire, de ce nu, actualele si viitoarele generatii de antreprenori”, a declarat Andreea Beekman, Head Of Marketing METRO Romania.

 

Lunar, 10 dintre cele mai interesante povesti inscrise pe metro.ro/vis-de-antreprenor vor fi prezentate in acelasi loc. O parte dintre aceste povesti vor fi promovate prin campanii dedicate, in mediul digital (retelele sociale, newsletter, episoade tip podcast, etc.), radio si chiar TV. Obiectivul final este acela de duce mai departe sloganul “Succesul tau e afacerea noastra”, prin actiuni concrete, de sustinere si promovare a acestor business-uri, de crestere a notorietatii lor in randul consumatorului final.

 

Reflectand o abordare holistica, platforma de comunicare "Vis de Antreprenor" duce mai departe angajamentul METRO de a sustine permanent antreprenorii din comertul de proximitate si din cel de  HoReCa, in drumul lor catre succes.  Totul incepe cu un vis, iar ceea ce urmeaza depinde mult de fiecare dintre noi.

 

Despre METRO

METRO este lider international in comertul de produse alimentare si nealimentare cu ridicata, specializat in deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si business-urilor din zona de  catering (HoReCa), precum si ale comerciantilor independenti (Traders). In intreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienti care beneficiaza de mixul multicanal unic al companiei: clientii pot face achizitii intr-unul dintre magazinele de format mare din zona lor sau pot comanda online pentru livrare direct in locatie (Food Service Distribution, FSD) - toate sustinute si interconectate digital. In paralel, METRO MARKETS se dezvolta ca un marketplace international, destinat nevoilor clientilor profesionisti, un marketplace care a crescut si s-a extins continuu din 2019. METRO actioneaza sutenabil, si acesta este unul dintre principiile de baza ale companiei; METRO este listata, la nivel de companie, in diferiti indici si clasamente de sustenabilitate, inclusiv MSCI, Sustainalytics si CDP. Compania opereaza in peste 30 de tari si are peste 89.000 de angajati la nivel mondial. In anul financiar 2022/23, METRO a generat vanzari de 30,6 miliarde de euro. Mai multe informatii pot fi gasite pe MPULSE.de, revista noastra online.



Poti fi interesat si de