LifeBox investeste peste 900.000 de euro intr-o noua unitate de productie

LifeBox investeste peste 900.000 de euro intr-o noua unitate de productie


LifeBox, liderul pietei de healthy food delivery din Romania, se extinde si isi muta activitatea intr-o noua unitate in Bucuresti, pentru care compania a alocat o investitie totala de peste 900.000 de euro, conform unui comunicat al companiei.

Start-up-ul isi mentine strategia de crestere pe piata, iar noua locatie va asigura marirea capacitatii de productie cu 200%. Noul spatiu din Capitala este situat in Complexul Apaca, pe Bulevardul General Vasile Milea, avand destinata o suprafata de productie de 1.500 mp, la care se adauga 500 mp pentru zona de birouri. In bucataria LifeBox sunt preparate in fiecare zi 8 tipuri de meniuri - Optim, Vegan, Veggie, Fish, Lactose-Free, Sport, Pork-Free & Keto - ce pot fi comandate zilnic sau in avans pe o perioada de pana la 3 luni in Bucuresti & Ilfov, Cluj & Floresti si Oradea.

 

Compania mentioneaza ca pentru pregatirea meniurilor variate sunt folosite peste 500 de ingrediente diferite, care satisfac o paleta diversa de gusturi, dar si nevoi nutritionale diferite. Toate produsele care intra in bucataria LifeBox sunt testate in prealabil, pentru a oferi intotdeauna clientilor preparate cu ingrediente fresh. Ingredientele provin atat de la producatori locali certificati, cat si de la distribuitori sau importatori consacrati, ce respecta normele de calitate promovate de LifeBox. In 2021, cele mai cautate meniuri au fost cele slab-calorice, fapt datorat si contextului actual, in care munca de acasa a determinat o activitate fizica mai restransa.

 

"Continuam strategia de crestere pe piata din Romania, iar mutarea in noul sediu ne ajuta sa ne marim capacitatea de productie. Totodata, ne concentram si pe extinderea serviciilor de livrare in orasele in care inca nu suntem prezenti si in care exista cerere, dar si pe dezvoltarea conceptului FrissBox. Acesta este primul proiect in afara tarii si ne dorim sa ajunga cat mai repede la nivelul celui din Romania, atat din punct de vedere al popularitatii, cat si din punct de vedere al numarului de clienti. Cu toate ca traversam in continuare o perioada de incertitudine, anul 2021 a fost unul favorabil pentru noi si suntem increzatori ca targetul nostru de clienti va ramane stabil si pe parcursul anului viitor" au declarat Radu Balaceanu, Florin Scarlat si Lukasz Kulsniar, cofondatorii LifeBox.

 

De asemenea, este vizata introducerea unui nou software de logistica, menit sa optimizeze rutele si timpii de livrare, de la punctul din care se livreaza, pana la adresele clientilor, astfel incat acestia sa poata beneficia de aceleasi servicii la o calitate superioara. LifeBox a sporit si masurile de preventie din aceasta perioada, pentru a-si desfasura activitatea in cele ma i sigure conditii, atat pentru clienti, cat si pentru angajati. Au fost suplimentate procesele de dezinfectie a zonelor de lucru, receptie marfa, masinilor de transport si orice spatiu ce intra in contact cu angajatii LifeBox. S-au creat noi fluxuri operationale, atat pe departamentele de productie, cat si pe cele de livrare, pentru diminuarea contactului cu factori externi. Livrarea este realizata contactless, iar ambalajele care erau acceptate pentru reciclare au fost inlocuite cu ambalaje 100% biodegradabile.

 

Pornind de la un comportament alimentar corect, LifeBox ofera meniuri gustoase si sanatoase, personalizate in functie de stilul de viata al fiecarui utilizator si calibrate corect din punct de vedere kilocaloric. Echipa LifeBox are la baza 3 membri fondatori si doi specialisti in bucatarie si nutritie. In bucataria LifeBox sunt preparate in fiecare zi 5 tipuri de meniuri, ce pot fi comandate zilnic sau in avans pe o perioada de pana la 3 luni in Bucuresti & Ilfov, Cluj & Floresti si Oradea.



Poti fi interesat si de