Lidl si-a atins targetul de expansiune cu 3 luni inainte de finalul anului

Lidl si-a atins targetul de expansiune cu 3 luni inainte de finalul anului


In primele trei trimestre ale lui 2019, Lidl a reusit sa isi atinga targetul care viza deschiderea a 15 unitati, intre acestea fiind incluse si cateva locatii relocate. Retailerul ajunge la 254 de unitati in tara noastra, odata cu inaugurarea unui magazin la Iasi, pe 26 septembrie.

Noul magazin din Iasi se afla pe strada Bucium, numarul 53E si are o suprafata de vanzare de aproximativ 1.300 m².

 

Procesul de executie a noului magazin se afla in linie cu strategia de sustenabilitate Lidl, prin folosirea unor tehnologii avansate din domeniul constructiilor si in conformitate cu normele de protectie a mediului. Astfel, in continuarea demersurilor de dezvoltare durabila asumate de companie, Lidl adopta o serie de solutii si tehnologii moderne, care asigura standardele inalte de eficienta energetica. De exemplu, in magazin sunt instalate sisteme de iluminat cu LED, cu senzor de prezenta si sisteme de recuperare a caldurii, integrate in instalatiile de ventilatie.

 

Inaugurarea noului magazin din Iasi continua strategia companiei de a oferi zilnic romanilor, produse de calitate la cel mai bun pret, intr-o larga varietate de sortimente, prin actiuni simple si sustenabile. Lidl promoveaza cu consecventa colaborarea cu producatorii locali, multe dintre marcile de calitate comercializate in retea fiind produse in Romania.

 

Parte a grupului Schwarz,  Lidl este una dintre companiile de top de pe piata de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent in 32 de tari din intreaga lume si in prezent opereaza aproximativ 10.800 de magazine si peste 160 de centre logistice in 29 de tari la nivel mondial.



Poti fi interesat si de