Lidl lanseaza o noua campanie pentru produsele Camara Noastra

Lidl lanseaza o noua campanie pentru produsele Camara Noastra


Gusturi din intreaga tara intr-o singura Camara, campania creata de MullenLowe Romania pentru Lidl Romania, deschide portalul catre un loc special al bunatatilor traditionale romanesti, un microunivers la care au acces romanii din toata tara.

Camara este locul in care, indiferent de generatie, descoperim gusturi si amintiri comune, cu traditie. De la dulceturi si siropuri la gustari sarate sau alte specialitati romanesti, aici se intalnesc poftele, amintirile si povestile tuturor. Indiferent de forma ei, cateva rafturi, un spatiu separat in casa, ideea de camara este un loc pe care il impartasim cu totii si o putem numi Camara Noastra.

 

Conceptul noii campanii ne transpune pe toti cei care am descoperit camara din povestile auzite si cele traite in copilarie sau din confortul casei, in viata de zi cu zi, intr-o singura camara – Camara Noastra de la Lidl – un loc ce aduna gusturi din toata tara.

 

„Gama noastra cu produse romanesti traditionale, Camara Noastra, este in sine o invitatie la redescoperierea gustului autentic romanesc in fiecare zi. Retetele cu istorie, transmise din generatie in generatie, pe care am avut bucuria sa le cunoastem prima data in copilarie, in camara bunicilor, isi gasesc locul pe rafturile Lidl Romania prin produsele Camara noastra dezvoltate impreuna cu producatorii locali. Odata cu noua campanie, acest spatiu devine punctul de intalnire plin de savoare si autenticitate al tuturor, unul care ne leaga prin povesti si amintiri si care invita toti consumatorii sa deschida usa spre gusturile cu traditie din intreaga tara”, a declarat Oana Radu, Marketing Director Lidl Romania.

 

„Continuam sa crestem frumos in “camara” MullenLowe Romania acest pilon strategic de comunicare printr-o campanie inspirata dintr-un insight profund romanesc: fiecare dintre noi are acasa un spatiu sau un dulapior plin cu bunatati ca odinioara. Va invitam, dara, sa descoperiti gusturile autentice reunite intr-o singura mare camara: a Noastra", a adaugat Cristiana Belodan, Managing Director MullenLowe Romania.

 

Noua campanie – „Gusturi din intreaga tara intr-o singura camara”, realizata de MullenLowe Romania pentru Lidl Romania, se distinge intr-un mod creativ printr-un nou spot video, disponibil pe YouTube @LidlRomania, in care Chef Florin Dumitrescu, actorul Andrei Aradits si romani de pretutindeni se reunesc in Camara Noastra.

 

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central in Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piata de retail alimentar din Germania si Europa. Lidl opereaza in prezent peste 12.350 de magazine si peste 225 de centre logistice si depozite in 31 de tari.



Poti fi interesat si de