Lidl introduce un nou sistem de etichetare a carnii
Joi, 13 Iunie 2019
Joi, 13 Iunie 2019
Potrivit unui studiu al discounterului, in cazul carnii proaspete de pui, clientii doresc o etichetare mai detaliata, 71% dintre ei cerand chiar comerciantilor sa acorde mai multa transparenta informatiilor afisate pe ambalaj. Noua etichetare este asemanatoare marcajelor folosite pentru oua.
Etichetele pentru carnea proaspata de pui, spre exemplu, vor contine urmatoarele informatii:
Indoor: pasarile au fost crescute in exteriorul Marii Britanii, in conformitate cu cerintele legislative.
British Indoor: pasarile au fost crescute in spatii amenajate, cu lumina naturala, baloti de paie ?i gauri de aerisire.
British Indoor+: pasarile au fost crescute in spatii largi amenajate ca intr-un mediu natural, cu lumina naturala ?i preocupare pentru mediu.
British Free Range: pasarile au fost crescute in spatii confortabile, cu acces la exterior pentru cel putin 8 ore/zi.
British Organic: pasarile au fost crescute la sol, in spatii largi amenajate in aer liber ?i hranite cu furaje naturale.
"Din dorinta de a produce alimente sanatoase pentru toate gospodariile, este important sa oferim clientilor produse de calitate din carne provenita din sisteme agricole diferite. Pe langa colaborarea cu parteneri de incredere, care le ofera clientilor no?tri convingerea ca sunt mentinute acele standarde, consideram ca este important sa le furnizam informatii foarte clare ?i obiective privind modul in care a fost produsa carnea, pentru a le da ocazia sa ia o decizie de cumparare informata", a declarat Ryan McDonnell, directorul comercial al Lidl.
2024 Holiday Shopping Report a fost realizat online in septembrie si octombrie 2024, prin interme...
In randul statelor membre UE pentru care sunt disponibile datele, cea mai mare crestere a volumul...
„De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienti eligibili beneficiaza de solutii de pl...