Kralex a dezvoltat un nou concept de foodservice
Marti, 31 Decembrie 2019
Marti, 31 Decembrie 2019
„Uneori, avem impresia ca piata oboseste, este amortita, si de aceea este nevoie de inovare. Suntem alaturi de partenerii din industria de procesare, ii stimulam. De aceea, am creat o gama de produse dedicata segmentului HoReCa, care se pot executa cu tehnologia existenta din fabricile de mezeluri. Am inceput cu trei categorii de produse – sosuri, supe si marinade. Gama reprezinta o combinatie intre gusturile existente pe piata si cu care clientii sunt obisnuiti. De pilda, avem un meniu standard in restaurante, un file de pui cu sos gorgonzola, noi am reusit sa cream o sunca de pui cu sos gorgonzola, care poate fi produsa la flux normal, intr-o fabrica de mezeluri. Mai avem carnati cu sos gorgonzola, cu sos carbonara, cu praz, cartofi, bacon prajit, produse dedicate mai mult fabricilor de catering”, a explicat Aleksandar Kostov, director general Kralex.
Acesta observa o scadere drastica a productiei de mezeluri in Romania, pe fondul schimbarilor obiceiurilor de consum si al dinamicii pietei de carne.
“Un impact semnificativ il are cresterea pretului carnii din piata, disproportionata cu cresterea puterii de cumparare. Un alt factor sunt schimbarile comportamentale ale consumatorilor, care isi schimba stilul de viata, reduc consumul de carne si se orienteaza mai mult catre vegetale, cereale sau peste. In plus, tinerii merg mai des la restaurant si gatesc din ce in ce mai rar acasa, cauta mancare inovatoare, diferita. Sunt un cumul de factori care conduc la un astfel de comportament”, a adaugat Aleksandar Kostov.
Citeste in editia 68 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO o analiza completa a sectorului de procesare a c?rnii.
"Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR), in parteneriat cu Primaria Sectorului 4 si...
Boala a fost depistata in orasul Velingrad, regiunea Pazardjik, fiind identificata in cinci unita...
"Fara doar si poate, produsele vor fi la preturi normale, nu se anticipeaza cresteri semnificativ...