Killer nu ia in calcul listarea produselor in supermarketuri
Miercuri, 28 Februarie 2018

Miercuri, 28 Februarie 2018
„Am vrut sa intru la raft, dar mi s-a cerut sa ofer un discount de 40% la preturile de baza ale produselor, in timp ce eu aplic un adaos de doar 6%. In astfel de conditii, nu as rezista nici macar o luna. Nu vor sa avantajeze deloc producatorii locali. Ei vor preturi mici la raft pentru a pune adaos, dar nu se gandesc si la afacerea producatorului care este afectat de o serie de scumpiri. Sunt unitati care se zbat intre viata si moarte. Eu sunt linistit, pentru ca nu am credite”, precizeaza Alexandru Scheul, managerul Killer.
Compania a incheiat anul 2017 cu o cifra de afaceri de aproximativ 15 milioane de euro, iar planurile managerului Killer pentru 2018 vizeaza consolidarea businessului.
Articolul complet despre evolutia companiei Killer poate fi citit in numarul 57 al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
In primele patru luni ale anului, exporturile FOB au insumat 31,457 miliarde euro,, in crestere c...
Lansata in iunie 2024, investigatia este vazuta ca o masura de retorsiune la acele taxe vamale si...
FAO publica lunar propriul sau Food Price Index, care masoara modificarile de preturi inregistrat...