Kaufland marcheaza 15 ani in Romania cu o campanie aniversara

Kaufland marcheaza 15 ani in Romania cu o campanie aniversara


In preajma aniversarii a 15 ani de existenta in Romania, Kaufland lanseaza o ampla campanie de comunicare, care se deruleaza pana pe 10 noiembrie si in care povesteste cum au devenit planurile sale realitate, din 2005 si pana in prezent.

Povestea Kaufland Romania a inceput pe 13 octombrie 2005, odata cu deschiderea primului magazin, in Colentina, cand clientii descopereau primul magazin Ieftin si Bun.

 

De atunci, povestea Kaufland creioneaza un drum de succes, parcurs impreuna cu fiecare dintre clientii sai, in care inovatia a fost un concept de baza, adus la viata an de an de echipele din magazine, depozite si birouri. Ani mai tarziu, magazinele se transforma, sub sloganul Kaufland este pentru mine.

 

,,Celebram 15 ani de la deschiderea primului Kaufland in Romania si a primei caramizi din tot ce am construit impreuna pana astazi. In tot ceea ce facem, oamenii sunt cei care au daruit suflet pentru tot ce inseamna Kaufland azi, in Romania. Sunt mandru de echipa noastra si ca, in toti acesti ani, am crescut ca o familie. Aceste momente de sarbatoare sunt adresate tuturor colegilor din magazine, depozite sau din birouri, oameni care, prin munca lor neobosita, scriu zi de zi povestea Kaufland. Le multumesc pentru fiecare pagina scrisa impreuna si ca formam o echipa puternica. Sunt 15 ani de performanta, de modernizare a retailului in Romania, 15 ani de fapte bune pentru comunitate si 15 ani de sustinere a producatorilor romani. Sunt 15 ani de cand facem din poveste realitate”, declara Marco Hößl, CEO Kaufland Romania si Republica Moldova.

 

In toti acesti ani, povestea Kaufland a scris cate un capitol si a vorbit despre respectul pentru responsabilitate, care a crescut de la an la an, despre prospetimea zilnica care ne-a invatat cum se Traieste Fresh si despre cum invatam impreuna ABC-ul unei vieti depline. Si astfel, am putut spune Si saptamana-i buna si sa vedem cum Lucrurile bune vin usor, cand reuseste sa ofere clientilor exact ceea ce au nevoie.

 

Iar acum, la aniversarea primilor 15 ani in Romania, Kaufland arata cum face din poveste realitate, printr-o campanie ampla, vizibila pe toate mediile de comunicare – TV, online, revista saptamanala, in magazine, PR si pe canalele interne.

 

Campania aniversara cuprinde si promotii si concursuri pentru clientii Kaufland, printre care se numara: reduceri aniversare, o tombola aniversara nationala, in cadrul careia clientii vor putea castiga produse pentru un an, stickerul aniversar – care, lipit pe masina, aduce clientilor peste 5.000 vouchere de cumparaturi de 150 lei fiecare si alte surprize, pe care clientii sunt invitati sa le descopere atat in magazine, cat si pe site-ul www.kaufland.ro/15ani.

 

Si angajatii Kaufland Romania vor fi sarbatoriti printr-o serie de evenimente si actiuni interne, in semn de multumire si recunostinta fata de cei care, zi de zi, prin implicare si dedicare, contribuie la succesul intregii echipe.

 

Mai mult, cu ocazia celor 15 ani de investitii in comunitate, Kaufland Romania sprijina extinderea retelei Donorium in 15 orase: Baia Mare, Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Galati, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu-Mures, Buzau, Slobozia, Calarasi, Braila, Targu Jiu, ajungand in total in 22 centre de transfuzie sanguina din tara.

 

Aplicatia Donorium, dezvoltata de Asociatia Smart Society, cu sprijinul Kaufland Romania, faciliteaza programarea donatorilor de sange in centrele de transfuzie si permite interconectarea in timp real a nevoilor centrelor din tara cu disponibilitatea donatorilor.

 



Poti fi interesat si de