Kaufland lanseaza campania „Romania stie sa gateasca”

Kaufland lanseaza campania „Romania stie sa gateasca”


– Kaufland Romania lanseaza campania „Romania stie sa gateasca”, un proiect la nivel national cu misiunea de a-i inspira pe romani sa gateasca acasa. Asadar, Kaufland isi propune sa uneasca emotiile si traditiile fiecarei regiuni ale Romaniei, avand in vedere motivatia oamenilor de a gati pentru ca „Merita fiecare emotie”.

Campania are la baza un studiu derulat la nivel national la finalul lui 2023, pentru a afla care sunt atitudinea si emotiile romanilor fata de gatit. Una dintre principalele concluzii ale studiului „Emotii in bucatarie” releva ca sentimentele romanilor atunci cand gatesc in familie sau pentru cei apropiati sunt, in principal, pozitive. Astfel, 43% sunt bucurosi, 41% au un sentiment de incredere, 39% simt pasiune, 36% sunt inspirati, 31% simt iubire, iar 30%, grija.

 

In ceea ce priveste emotiile resimtite in momentul in care persoanele apropiate degusta preparatele, participantii la cercetare au declarat in procent de 77% ca simt bucurie, iar 51%, mandrie. Pentru romani, pregatirea preparatelor traditionale reprezinta, in principal, un motiv de mandrie si nostalgie.

 

Un alt element semnificativ al studiului scoate in evidenta impartirea emotiilor pe regiuni. Sentimentele pe care romanii le au in mod predominant atunci cand gatesc difera in functie de zona tarii, asadar comunicarea se imparte pe fiecare regiune, in mod nominal.

 

De asemenea, rezultatele cercetarii au aratat ca gatitul ocupa un loc important in rutina romanilor din mediul urban, fiind o activitate desfasurata foarte des, in medie de patru ori pe saptamana, care implica prepararea mai multor feluri de mancare simultan. Potrivit participantilor la studiu, timpul petrecut in bucatarie are ca motivatie emotionala grija fata de membrii familiei si sanatatea acestora, insa joaca si un rol economic pentru ca reduce din cheltuieli.

 

„Ne-am decis sa initiem campania «Romania stie sa gateasca» din dorinta de a celebra toate motivele pentru care merita sa gatesti. In primul rand pentru toate sentimentele pozitive si pentru apropierea pe care o genereaza intre oameni. In plus, pregatirea mai multor mese acasa are si un impact benefic asupra sanatatii si bugetului unei familii. Romania stie sa gateasca este un demers pe termen lung care ne dorim sa inspire fiecare roman, din orice generatie face parte sau orice rol are intr-o familie”, spune Alina Golopenta, Director Marketing Kaufland Romania si Republica Moldova.

 

In privinta criteriilor importante pentru aprovizionare, magazinele reprezinta principala sursa de cumparaturi alimentare destinate gatitului. Intre criteriile de alegere a alimentelor, calitatea si pretul se situeaza pe primele doua locuri, fiind urmate de beneficiul de a gasi toate ingredientele intr-un singur loc.

 

Studiul, dezvoltat in parteneriat cu iSense Solutions, a fost derulat pe un esantion reprezentativ de populatie urbana, din toate regiunile tarii, cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani.



Poti fi interesat si de