Kaufland lanseaza „Nedumeriri si Lamuriri”, primul show care ofera raspunsuri la intrebarile clientilor
Marti, 25 Februarie 2025

Marti, 25 Februarie 2025
Difuzat pe canalul oficial de YouTube al companiei, show-ul aduce clarificari despre cum sunt stabilite reducerile de pret, cum functioneaza ofertele, cum sunt organizate produsele in magazine si multe alte nedumeriri ale clientilor despre brand. Aceste intrebari sunt transformate in povesti savuroase si pline de umor, printr-un concept original de tip mockumentary, inspirat de traditionalele „scrisori catre redactie”.
Personajul principal al seriei este Doamna Raspuns, interpretata de actrita Corina Moise, care transforma fiecare intrebare intr-o poveste captivanta. Printr-o serie de monologuri spumoase, ea explica intr-un mod accesibil informatiile esentiale despre brand, aducandu-le mai aproape de public. Ajutor de Raspuns, interpretat de Mihai Muntenita, completeaza fiecare episod cu umor, intervenind la momentul potrivit cu replici care te fac sa zambesti.
Show-ul va include patru episoade, fiecare cu o durata de circa trei minute. Primul episod explica modul in care functioneaza reducerile si clarifica diferenta dintre produsele cu pret redus din catalog si cele din magazin, care au eticheta aferenta sistemului de vanzare accelerata.
„Prin acest show vrem sa le oferim clientilor o perspectiva mai clara asupra a ceea ce se intampla dincolo de rafturi. Nu ne limitam doar la produse proaspete si preturi avantajoase, ci ne dorim sa aducem si mai multa transparenta. Vrem sa fim aproape de ei intr-un mod autentic, cu umor si deschidere, si sa le oferim raspunsuri la intrebarile lor. Totodata, acest proiect consolideaza pozitia Kaufland ca partener de incredere la cumparaturi si pune in valoare si latura noastra ludica. Pentru ca, dincolo de oferte si promotii, cu totii avem nevoie si de putin umor”, a declarat Silviu Buidan, Head of Digital Marketing & Events Kaufland Romania si Republica Moldova.
Pe canalul oficial de YouTube al Kaufland Romania poate fi deja vizionat primul episod al proiectului, iar urmatoarele trei episoade vor fi lansate pana la 20 martie 2025.
„Nedumeriri si Lamuriri” continua directia inovatoare a Kaufland in mediul digital, alaturandu-se altor proiecte de succes precum „Zodiac la bani marunti”, unde astrologia s-a impletit cu educatia financiara, „Dragostea trece si prin portofel”- primul reality-dating despre obiceiurile de consum ale cuplurilor, si „Pe limba romanilor”- seria care a explicat termenii comerciali intr-un mod accesibil si amuzant. Multe dintre aceste initiative au fost premiate la competitii de profil, la nivel local si international, sau au fost incluse in topuri relevante pentru industrie. Astfel, in editia din 2023 a Top Social Brands, o analiza exhaustiva a peisajului social media din Romania, Kaufland a ocupat pozitia a doua. Acest clasament evidentieza noile tendinte in domeniu, inovatiile realizate de branduri si cele mai eficiente campanii din mediul online romanesc.
Prin programul de franciza, Auchan incurajeaza antreprenoriatul romanesc, oferind partenerilor sa...
Conform cercetarii, pe fondul continuarii presiunii inflationiste si al adancirii incertitudinii ...
Camara este locul in care, indiferent de generatie, descoperim gusturi si amintiri comune, cu tra...