Kaufland face peste 100 de noi angajari si deschide al 143-lea magazin la Timisoara
Joi, 27 Mai 2021
Joi, 27 Mai 2021
Noul magazin din Timisoara, jud. Timis, este situat pe Strada Chimistilor, nr. 5-9, si are o suprafata totala de peste 6500 metri patrati, dintre care peste 3900 metri patrati sunt destinati spatiului interior de vanzare.
Cu ocazia deschiderii vor avea loc reduceri si promotii speciale. La vitrina asistata din interiorul magazinului va fi prezent un Chef, care va gati diverse preparate si va oferi recomandari. Clientii vor avea ocazia sa stea de vorba si cu un somelier, care ii va ajuta cu sfaturi pe toti cei care trec pragul raionului de vinuri. In plus, in parcarea magazinului va fi organizat un eveniment special, antrenant pentru copii, cu activitati diverse care vor starni interesul celor mici intr-un mod amuzant si creativ.
Programul de lucru va incepe de la 6:30 si pana la 23:00, de luni pana sambata, si de la 7:00 si pana la 22:00 duminica.
Magazinul are o parcare generoasa cu 305 de locuri, din care 12 sunt destinate persoanelor cu dizabilitati, 8 pentru parinti si 16 rasteluri pentru biciclete. Noua locatie dispune si de o statie e-charge de incarcare rapida a masinilor electrice.
Hipermarketul este prevazut cu 10 case de marcat standard, din care una dedicata persoanelor cu dizabilitati si alte 6 case express tip self-service.
Magazinul dispune de un raion cu peste proaspat, raion extins de legume si fructe, vitrina cu servire asistata - cu o lungime de 22,5 metri, pentru a acomoda o varietate mare de produse proaspete - brutarie, raion de produse congelate, alimente de baza, dulciuri, bauturi, produse nealimentare si drogherie. In exterior, la punctul Grill, clientii sunt asteptati cu un meniu extins de mancaruri gustoase gata preparate.
In galeria comerciala, clientii au acces si la o pizzerie, cofetarie, farmacie, un pet shop si un punct de accesorii GSM.
Pentru a incuraja comportamentele ecologice in randul clientilor, magazinul cu numarul cinci din Timisoara integreaza si infrastructuri de reciclare pentru clienti si ofera astfel:
- Un automat de colectare tip self-service, instalat in parcare, pentru colectarea ambalajelor precum PET-uri (cu volum de pana la 3 litri), sticla si doze de aluminiu (cu volum de pana la 1 litru), in schimbul carora clientii primesc cupoane de reducere.
- Prima infrastructura de colectare si reciclare a produselor de ingrijire personala si a locuintei este instalata la intrarea in magazin sub forma de broscuta si delfin. Aici, in containerele sub forma de broscuta testoasa si delfin, clientii pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de ingrijire personala sau de curatenie si vor primi drept rasplata cupoane cu 50% reducere pentru cumpararea altora noi, la alegere din produse selectionate, conform campaniei lunare. Clientii pot depune sticle goale din plastic de sampon, balsam, gel de dus, crema de corp, de fata sau de maini, apa de gura sau de sapun lichid, dar si recipiente goale de produse de curatenie, precum detergenti de haine sau de vase, solutii de curatare a bucatariei, baii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridica de la Biroul de Informatii din magazin.
- Containere pentru reciclare masti de unica folosinta – clientii vor avea la dispozitie doua containere speciale unde vor avea posibilitatea sa recicleze mastile de unica folosinta, ce vor fi apoi colectate, eliminate din mediu si valorificate energetic, in cadrul unui proiect pilot de mediu, initiat de organizatia „Orasul Meu, Culorile Mele”, cu sprijinul Kaufland Romania. Vor putea fi colectate patru tipuri de masti: mastile de plastic de unica folosinta, mastile FFP2, numite si N95, mastile FFP3 si mastile chirurgicale, daca nu provin dintr-un mediu medical. Nu vor putea fi colectate masti din material textil, confectionate acasa sau alte articole de protectie, deseuri periculoase (ascutite, inflamabile, reactive, corozive, toxice, infectate sau patogene), deseuri medicale, baterii, recipiente sub presiune sau sticla sparta.
Magazinul ofera toate masurile sporite de protectie si preventie impotriva Covid-19 necesare in aceasta perioada. Astfel:
- Toate suprafetele de contact si obiectele des utilizate de clienti si angajati, toaletele si spatiile comune sunt dezinfectate frecvent;
- Magazinul este dotat cu statii cu dezinfectant de maini gratuit;
- Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protectie din plexiglas;
- Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indica distanta de siguranta de minim 2 metri;
- Toti angajatii au echipamente de protectie si cunosc masurile de preventie, avand la dispozitie si o linie telefonica speciala pentru informare corecta si completa;
In magazin sunt difuzate si afisate mesaje de informare si reamintire a importantei respectarii masurilor de preventie.
2024 Holiday Shopping Report a fost realizat online in septembrie si octombrie 2024, prin interme...
In randul statelor membre UE pentru care sunt disponibile datele, cea mai mare crestere a volumul...
„De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienti eligibili beneficiaza de solutii de pl...