Kaufland ajunge la o retea de 124 de magazine
Luni, 27 Mai 2019
Luni, 27 Mai 2019
Ca element de noutate, magazinul din Focsani se apropie de conceptul magazinelor de proximitate, avand un format adaptat, din dorinta de a fi mai aproape de clienti si a oferi o experienta de cumparaturi cat mai rapida. Astfel, spatiul are o structura simplificata, fara galerii comerciale, si o suprafata de vanzare eficientizata de aproximativ 3.000 mp.
Magazinul din Constanta are o suprafata de vanzare de 3.900 mp si cuprinde o galerie comerciala cu Food Court, ce ofera restaurant, cofetarie si patiserie, si o farmacie.
Noile magazine deschise de Kaufland in Focsani si Constanta ofera raioane speciale adaptate stilului de viata actual – precum: vitrina cu sortiment mare de peste proaspat, raion extins de produse bio, raion de produse To Go. De asemenea, magazinul din Constanta mai include si un raion extins de produse cosmetice.
Ambele magazine beneficiaza de cel mai nou concept de design Kaufland, avand fatada vitrata, cu pereti de sticla, ce asigura o experienta de cumparaturi speciala, asemenea unui mall, precum si o amenajare dupa un traseu de cumparaturi simplificat si rapid. Magazinul din Constanta este dotat cu scari rulante si lift.
Magazinul din Focsani, cel de-al doilea din oras, este situat pe Strada Marasesti, nr. 5. si are o suprafata construita de 4.492 de metri patrati si una de vanzare de aproximativ 3.000 de metri patrati.
Cel din Constanta, care este al treilea magazin din oras, este situat pe Strada Aurel Vlaicu, nr. 218 si are o suprafata totala de 4.300 de metri patrati si una de vanzare de 3.900 de metri patrati.
Ambele magazine dispun de raioane de legume-fructe, raion To Go, raion de peste proaspat, raion Bio, vitrina cu produse proaspete si servire asistata, brutarie, alimente de baza, dulciuri, bauturi, produse nealimentare si drogherie. In exteriorul magazinelor este deschis si un punct Grill.
Programul de lucru este de la 7:30 pana la 22:00 de luni pana sambata, iar duminica in intervalul 8:00-20:00.
„Deschiderile din Focsani si Constanta fac parte din planurile de extindere accelerata pentru anul 2019. Si in acest an, cuvantul cheie este adaptarea – prin noi concepte, noi formate, raioane extinse si prin investitii constante pentru a oferi o experienta moderna si simplificata de cumparaturi. Cel mai recent exemplu de adaptare este magazinul din Focsani, care are un format apropiat magazinelor de proximitate, fara galerii si cu o suprafata eficientizata. Vom continua extinderea dinamica si adaptarea, in asa fel incat sa fim accesibili pentru toti clientii nostri si sa ramanem o destinatie preferata pentru cumparaturi”, declara Valer Hancas, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland Romania.
Deoarece pentru Kaufland protejarea mediului inconjurator este o prioritate, si noile magazine din Focsani si Constanta detin o instalatie de climatizare ecologica - un sistem complex, modern, care recupereaza caldura de la instalatiile frigorifice si care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate fata de mediu. Iarna, magazinele sunt incalzite, iar vara, instalatia inverseaza procesul, pentru a crea in hipermarket temperaturi ambientale, placute, in concordanta cu standardele de sanatate publica. Sistemul de frig din magazine este fara freon si utilizeaza numai CO2, protejand astfel mediul inconjurator, fara sa foloseasca pentru incalzire lemne, gaze sau petrol.
2024 Holiday Shopping Report a fost realizat online in septembrie si octombrie 2024, prin interme...
In randul statelor membre UE pentru care sunt disponibile datele, cea mai mare crestere a volumul...
„De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienti eligibili beneficiaza de solutii de pl...