Kaufland a deschis un nou hipermarket in Bucuresti

Kaufland a deschis un nou hipermarket in Bucuresti


La scurt timp dupa deschiderea magazinului situat pe Soseaua Gheorghe Ionescu Sisesti, Kaufland Romania continua expansiunea si inaugureaza al doilea magazin din zona de Nord a Bucurestiului, in zona Straulesti.

Astfel, compania ajunge la o retea de 135 de magazine in Romania, din care 17 sunt in Bucuresti.

 

120 de locuri de munca noi sunt create prin deschiderea acestui magazin, Kaufland Romania fiind printre cei mai mari angajatori privati din tara.

 

Noul magazin este situat pe Soseaua Bucuresti-Targoviste, nr. 83, pe o suprafata totala de peste 6.000 de metri patrati si un spatiu de vanzare de peste 3.700 metri patrati.

 

Programul de lucru este de luni pana sambata de la 07.30 si pana la 22.00, iar duminica de la 08.00 la 20.00.

 

Magazinul este dotat cu un raion de peste proaspat, vitrina cu servire asistata, raioane de fructe si legume, brutarie, produse congelate, alimente de baza, dulciuri, bauturi, produse nealimentare si drogherie.

 

Pentru a asigura un flux rapid de clienti si timp redus la cumparaturi, hipermarketul este dotat cu 10 case de marcat, din care una dedicata persoanelor cu dizabilitati si 6 case express de tip self-service.

 

In galeria comerciala a magazinului, clientii pot gasi si o farmacie Help Net, o curatatorie Ecoclean, o cofetarie Voipan, dar si o cafenea 5togo.

 

In exteriorul magazinului se afla si un punct Grill, unde clientii pot gasi preparate gata facute.

 

Parcarea ofera 297 locuri, din care 6 pentru persoane cu dizabilitati, 6 pentru parinti si 15 rasteluri pentru cei care vin cu bicicleta la cumparaturi.

 

Clientii se vor putea bucura si de facilitati eco, deoarece magazinul este dotat cu statie e-charge de incarcare a masinilor electrice cu incarcare rapida, cu doua locuri de parcare.

 

Tot in parcare, clientii vor gasi un automat de reciclare tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje - PET-uri (cu volum de pana la 3 litri), sticla si doze de aluminiu (cu volum de pana la 1 litru), iar clientii care recicleaza astfel vor primi o suma de bani sub forma de cupon de reducere ce poate fi folosit in magazin.

 

De asemenea, in magazin clientii pot recicla si ambalajele produselor de ingrijire personala sau de curatenie si vor primi in schimb cupoane cu 50% reducere la produse selectionate, conform campaniei lunare. Astfel, la intrarea in magazin, in spatiul special amenajat sub forma unei broscute testoase, clientii pot depune sticle goale din plastic de sampon, balsam, gel de dus, crema de corp, de fata sau de maini, apa de gura sau de sapun lichid, dar si recipiente goale de produse de curatenie, precum detergenti de haine sau de vase, solutii de curatare a bucatariei, baii, pardoselii sau geamurilor.

 

Deoarece pentru Kaufland protejarea mediului inconjurator este o prioritate, si noul magazin detine o instalatie de climatizare ecologica - un sistem complex, modern, care recupereaza caldura de la instalatiile frigorifice si care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate fata de mediu. Iarna, magazinul este incalzit, iar vara, instalatia inverseaza procesul, pentru a crea in hipermarket temperaturi ambientale, placute, in concordanta cu standardele de sanatate publica. Sistemul de frig din magazin este fara freon si utilizeaza numai CO2, protejand astfel mediul inconjurator, fara sa foloseasca pentru incalzire lemne, gaze sau petrol.

 

Magazinul deschis este complet sigur si respecta toate masurile sporite de protectie si preventie aplicate in reteaua Kaufland: 

  • Toate suprafetele de contact si obiectele des utilizate de clienti si angajati, toaletele si spatiile comune sunt dezinfectate frecvent;
  • Magazinul este dotat cu statii cu dezinfectant de maini gratuit;
  • Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protectie din plexiglas;
  • Colegii de la casele de marcat, dar si cei de la raioanele Legume-Fructe si de la vitrina cu servire asistata au masti de protectie si, dupa caz, viziere;
  • Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indica distanta de siguranta de minim 2 metri;
  • Toti angajatii cunosc masurile de preventie si au la dispozitie o linie telefonica speciala pentru informare corecta si completa;
  • In magazin sunt difuzate si afisate mesaje de informare si reamintire a importantei respectarii masurilor de preventie.



Poti fi interesat si de