In 2019, Smithfield Romania si-a eficientizat fluxul de productie
Miercuri, 04 Decembrie 2019

Miercuri, 04 Decembrie 2019
"Am continuat investitiile in dezvoltarea angajatilor nostri pentru a ne putea adapta foarte usor dinamicii pietei. Astfel, departamentul de productie Ferme a fost reorganizat intr-o structura noua care ia in considerare managementul pe fluxuri de productie, continand ferme cu porci ce provin din aceeasi ferma de scroafe, permitandu-le astfel managerilor sa se concentreze pe eficienta fluxului de productie. De asemenea, aceasta structura a oferit noi sanse de promovare pentru tinerii specialisti din cadrul organizatiei, catre o dezvoltare profesionala si cariera solide", a declarat, pentru INDUSTRIA CARNII.RO, Cristina Bodea, Director Sustenabilitate Smithfield Romania.
Divizia Ferme din cadrul grupului Smithfield Romania gestioneaza 46 de ferme proprii, dar si alte unitati de crestere animale, in parteneriat cu crescatori locali, care produc cumulat peste 1,2 milioane de porci comerciali pe an.
O provocare majora pentru Smithfield Romania a fost fata de amenintarea permanenta a pestei porcine africane, care a afectat majoritatea judetelor din tara noastra. Drept urmare, in cadrul intregului grup au fost luate masuri majore de biosecuritate, iar personalul a fost permanent informat cu privire la riscuri si la masurile de securitate absolut necesare.
De asemenea, in 2019, reprezentantii Smithfield sustin ca si-au concentrat atentia asupra implementarii planurilor de consolidare a segmentului semiprocesate si transpunerea in productie a solicitarilor clientilor de produse noi. "Pentru a raspunde trendului din piata din ultima perioada, pentru preferinta produselor marinate sustinut si de dezvoltarea puternica a raioanelor de carne ale retailerilor, compania noastra a investit in dezvoltarea unei sectii noi de semiprocesate, care produce o sortimentatie larga de produse specializata pe feliate si marinate sub brandul 'Comtim, din traditia familiei tale' si a gamei 'Bun de Gatit'", a mai declarat Cristina Bodea.
Incepand cu anul 2004, Smithfield Romania a dezvoltat un model de afacere integrata, de succes, in urma investitiilor de peste 600 milioane USD. In cadrul Smithfield Romania, functioneaza in sistem integrat Divizia Ferme, Divizia Carne Proaspata si Elit.
Lansarea in Bucuresti va avea loc la sfarsitul lunii mai. In total, Wolt va fi prezent in 35 de o...
Potrivit sursei citate, evolutia pozitiva din 2024 reflecta atat succesul inovatiilor aduse in me...
Este primul restaurant Popeyes care se deschide in Bucuresti in ultima perioada dupa ce brandul s...