Grupul de firme Safir paseste cu incredere in noul an

Grupul de firme Safir paseste cu incredere in noul an


Adaptabilitatea la nevoile pietei caracterizeaza actiunile Grupului de firme Safir din ultimii ani, strategie care satisface mereu trendurile din industria carnii de pasare.

Cu scopul de a indeplini nevoile/trendurile din piata, Safir, prin cele trei branduri de carne de pasare pe care le detine (Deliciosul de Vaslui, Fomica?, Zdravan Moldovenesc), se orienteaza spre industrii care cer produse dedicate cu valoare adaugata.

 

„Noutatile ne sunt oferite de consumator in fiecare zi, iar adaptabilitatea ne caracterizeaza. Astfel ca monitorizam constat piata si reactionam imediat atunci cand apare o nevoie noua in comportamentul de cumparare sau consum.” – George Safir, Manager General.

 

Anul acesta este cu numarul 31 pentru Grup, lucru care atesta experienta si calitatea produselor si serviciilor pe care acestia le furnizeaza. Calitatea muncii, implicarea in a oferi ce-i mai bun si corect consumatorilor se reflecta in actiunile responsabile pe care compania le deruleaza, printre cele mai importante fiind filmele documentare despre cum se cresc puii in curtea Safir si cum sunt realizate preparatele si semipreparatele marca „Fomica?”.

 

Integrarea activita?ilor de produc?ie este esen?iala, deoarece permite controlul permanent al calita?ii produsului ?i respectarea standardelor in domeniu. Pentru Safir, aceasta inseamna dezvoltarea unui proces tehnologic corect, complex, completat de relatii de incredere, pentru obtinerea unor produse cu gust adevarat.

 

Descopera actiunile in industria carnii de pasare a Grupului de firme Safir: www.safir.ro



Poti fi interesat si de