Grija pentru clienti, un alt „produs” premium marca Elit
Vineri, 20 Mai 2022
Vineri, 20 Mai 2022
Pe langa retetele speciale, ingredientele calitative, diversitatea produselor si a gramajelor, dar si siguranta pe care o au clientii ca mezelurile Elit sunt produse responsabile, echipa Elit mai are un avantaj pe o piata din ce in ce mai concurentiala: „Customer care constant, la cel mai inalt nivel”! Indiferent de dimensiunea business-ului, toate magazinele partenere sunt asezate pe aceeasi scara de valori, prin calitatea colaborarii si a produselor oferite.
Intelegerea nevoilor este atuul prin care compania isi mentine aproape clientii. „Cand am inceput sa coordonez echipa de vanzari, mi-am propus sa cunosc toti clientii, pentru a putea dezvolta relatii bazate pe incredere. E important sa te implici personal in rezolvarea problemelor. Toata lumea intampina situatii neprevazute. Conteaza care e disponibilitatea ta pentru nevoile clientului. Aceasta filozofie a fost preluata de intreaga echipa Elit. Agentii nostri raspund clientilor la orice ora si solutioneaza orice neprevazuta ivita”, spune Dan Buda, Director Vanzari Elit.
Elit urmareste preferintele consumatorilor si isi adapteaza constant portofoliul pentru a veni in intampinarea acestora. „Strategia noastra de vanzare e bazata pe o foarte buna cunoastere a pietei si e caracterizata de o flexibilitate mare. Avand o forta de vanzari experimentata, luam decizii rapid si reusim sa raspundem nevoilor identificate pe un anumit segment. Ne consideram temerari si credem ca daca nu punem in piata un produs, sigur nu se vinde”, adauga acesta.
Increderea primita de la clienti motiveaza echipa sa pastreze standardul inalt de calitate al mezelurilor Elit, cu gust desavarsit.
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...
Institutia Prefectului Salaj a precizat ca Centrul Local de Combatere a Bolilor (CLCB) a adoptat,...