Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse, in primii 2 ani de activitate
Marti, 17 Octombrie 2023
Marti, 17 Octombrie 2023
Pentru 2023, Freshful by eMAG estimeaza dublarea cifrei de afaceri si a numarului de clienti comparativ cu 2022.
In cei doi ani de activitate, Freshful by eMAG a investit constant in dezvoltarea tehnologiei pentru sistemele logistice, in asa fel incat procesul de livrare sa fie eficient. Pentru a sustine acest obiectiv a marit inclusiv echipa operationala, astfel ca din 700 de angajati, 550 sunt responsabili de comenzi si livrare.
Compania a directionat investitii si catre dezvoltarea capacitatii de lucru in depozit, care acum, intr-un ritm normal, poate asigura un flux de 4.000 de comenzi pe zi, insa in perioadele aglomerate aceasta este suplimentata. In egala masura, a crescut si flota de masini pentru livrare pana la 180 de autovehicule.
'Am intrat pe piata cu intentia de a aduce consumatorilor o experienta facila de cumparaturi, 100% online si ne bucuram sa vedem ca dupa doi ani numarul celor care prefera acest nou obicei de shopping este tot mai mare. Numai in ultimul an au intrat in platforma 100.000 de clienti noi si estimam ca pana la sarbatorile de iarna vom ajunge la 140.000 de clienti. Tocmai de aceea, avem in plan ca in urmatorul an sa ne concentram in continuare pe Bucuresti, dar luam in calcul si deschiderea unui al doilea depozit in a doua parte a anului. Pentru termen lung, ne dorim sa continuam investitiile in tehnologie si ne propunem sa imbunatatim functionalitatile pe care aplicatia Freshful le are, ca sa raspundem si mai bine nevoilor clientilor nostri', a declarat Andrei Popescu, general manager Freshful by eMAG.
Potrivit sursei citate, in cei doi ani, comportamentul de consum al clientii s-a modificat, astfel ca acestia prefera acum sa isi planifice livrarile in functie de programul lor. Cele mai multe comenzi sunt plasate dimineata, intre orele 10:00 - 14:00, cu livrare in a doua parte a aceleasi zile, dar si intre 20:00 - 22:30, cu livrare a doua zi dimineata, incepand cu ora 7:00. In medie, oamenii aloca pentru cosul de cumparaturi cu produse alimentare pana la 720 de lei, in timp ce clientii loiali care comanda saptamanal depasesc bugetul lunar de 1.250 lei.
Metoda preferata de plata este online cu cardul - peste 65% din comenzile plasate in platforma. Dintre comenzile cu plata la livrare, mai mult de jumatate sunt achitate la POS, iar 5% din comenzi sunt platite cu cardul electronic de tichete de masa.
Freshful by eMAG continua dezvoltarea platformei astfel ca recent a lansat o sectiune speciala de retete unde clientii pot gasi o varietate de peste 110 preparate.
Companie romaneasca fondata in 2021, Freshful by eMAG este primul hypermarket 100% online din Romania si ofera clientilor sai o gama variata de peste 18.000 de produse alimentare si bauturi de larg consum, de la partenerii si producatorii locali.
Freshful by eMAG a atins pragul de peste 1,1 milioane de livrari, in primii doi ani de la intrarea pe piata, clientii comandand in aceasta perioada peste 38 de milioane de produse, cele mai frecvente fiind fructele si legumele proaspete, care au totalizat 1.850 de tone.
Pentru 2023, Freshful by eMAG estimeaza dublarea cifrei de afaceri si a numarului de clienti comparativ cu 2022.
In cei doi ani de activitate, Freshful by eMAG a investit constant in dezvoltarea tehnologiei pentru sistemele logistice, in asa fel incat procesul de livrare sa fie eficient. Pentru a sustine acest obiectiv a marit inclusiv echipa operationala, astfel ca din 700 de angajati, 550 sunt responsabili de comenzi si livrare.
Compania a directionat investitii si catre dezvoltarea capacitatii de lucru in depozit, care acum, intr-un ritm normal, poate asigura un flux de 4.000 de comenzi pe zi, insa in perioadele aglomerate aceasta este suplimentata. In egala masura, a crescut si flota de masini pentru livrare pana la 180 de autovehicule.
'Am intrat pe piata cu intentia de a aduce consumatorilor o experienta facila de cumparaturi, 100% online si ne bucuram sa vedem ca dupa doi ani numarul celor care prefera acest nou obicei de shopping este tot mai mare. Numai in ultimul an au intrat in platforma 100.000 de clienti noi si estimam ca pana la sarbatorile de iarna vom ajunge la 140.000 de clienti. Tocmai de aceea, avem in plan ca in urmatorul an sa ne concentram in continuare pe Bucuresti, dar luam in calcul si deschiderea unui al doilea depozit in a doua parte a anului. Pentru termen lung, ne dorim sa continuam investitiile in tehnologie si ne propunem sa imbunatatim functionalitatile pe care aplicatia Freshful le are, ca sa raspundem si mai bine nevoilor clientilor nostri', a declarat Andrei Popescu, general manager Freshful by eMAG.
Potrivit sursei citate, in cei doi ani, comportamentul de consum al clientii s-a modificat, astfel ca acestia prefera acum sa isi planifice livrarile in functie de programul lor. Cele mai multe comenzi sunt plasate dimineata, intre orele 10:00 - 14:00, cu livrare in a doua parte a aceleasi zile, dar si intre 20:00 - 22:30, cu livrare a doua zi dimineata, incepand cu ora 7:00. In medie, oamenii aloca pentru cosul de cumparaturi cu produse alimentare pana la 720 de lei, in timp ce clientii loiali care comanda saptamanal depasesc bugetul lunar de 1.250 lei.
Metoda preferata de plata este online cu cardul - peste 65% din comenzile plasate in platforma. Dintre comenzile cu plata la livrare, mai mult de jumatate sunt achitate la POS, iar 5% din comenzi sunt platite cu cardul electronic de tichete de masa.
Freshful by eMAG continua dezvoltarea platformei astfel ca recent a lansat o sectiune speciala de retete unde clientii pot gasi o varietate de peste 110 preparate.
Companie romaneasca fondata in 2021, Freshful by eMAG este primul hypermarket 100% online din Romania si ofera clientilor sai o gama variata de peste 18.000 de produse alimentare si bauturi de larg consum, de la partenerii si producatorii locali.
2024 Holiday Shopping Report a fost realizat online in septembrie si octombrie 2024, prin interme...
In randul statelor membre UE pentru care sunt disponibile datele, cea mai mare crestere a volumul...
„De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienti eligibili beneficiaza de solutii de pl...