Freshful by eMAG a depasit pragul de 100.000 de clienti

Freshful by eMAG a depasit pragul de 100.000 de clienti


Bugetul mediu alocat de o familie intr-o luna pentru alimentele comandate pe Freshful este de 1.000 de lei, iar 78% dintre comenzi sunt plasate prin aplicatia mobila Freshful by eMAG.

Cosul de cumparaturi comandat de clientii Freshful by eMAG contine, in medie, 22 de produse unice si 35 de bucati. Verdeturile, fructele, legumele, apa si bauturile racoritoare se numara printre cele mai comandate produse.

 

Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din Romania a depasit pragul de 100.000 de clienti activi in platforma. Pana in prezent, in topul celor mai comandate produse au fost verdeturile, urmate de fructe, legume, paine proaspata, apa si bauturi racoritoare. In medie, o familie aloca pana la 1.000 de lei pentru alimentele achizitionate intr-o luna.

 

„100 de mii de clienti unici reprezinta o dubla confirmare, atat a planului de crestere pe care am mizat de la inceput, cat si a interesului clientilor pentru acest mod de a face cumparaturi care le economiseste timpul si ii ajuta sa isi planifice mai bine bugetele lunare. Am dezvoltat un produs util, foarte apreciat de clienti si vom continua sa crestem rapid in perioada urmatoare. Peste 94% dintre cei care au plasat o comanda ne recomanda mai departe apropiatilor, iar clientii care au facut o prima comanda au revenit, in medie, pentru a doua comanda dupa 8 zile”, a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

 

Freshful by eMAG propune o gama variata de produse proaspete din care consumatorii pot alege, astfel ca cele mai comandate au fost verdeturile, cum ar fi salata si ceapa verde, patrunjelul si mararul – una din doua comenzi contine aceste produse. In topul acestora se afla patrunjelul verde proaspat cules – pana acum au fost livrate 157.183 de legaturi. Clientii mai comanda si fructe, precum banane sau avocado, dar si legume, cum sunt rosiile ori castravetii. De la lansare, din octombrie 2021 si pana in prezent au fost livrate peste 1,25 milioane de banane si 263.000 bucati de avocado, dar si 225.591 de paini proaspat scoase din cuptor.

 

In 75% dintre comenzi sunt incluse apa sau bauturile carbogazoase, urmate apoi de lactate. In total, Freshful by eMAG a livrat 7.211 metri cubi de bauturi, adica echivalentul unui tren cu 34 de vagoane cisterna, dintre care 5.841 metri cubi de apa, adica echivalentul a doua bazine olimpice de inot. Lista este completata de peste 100.000 de litri de vin.

 

Produsele comercializate de Freshful provin din surse locale, iar ponderea acestora variaza in functie de sezon. Vara, sortimentul de legume si fructe ajunge la un procent de 80% din productie locala. Freshful by eMAG colaboreaza cu 550 furnizori locali, dintre care 125 sunt mici producatori.

 

Clientii Freshful by eMAG prefera comenzile prin intermediului aplicatiei

Clientii Freshful by eMAG pot comanda oricand si de oriunde, economisind pana la 2 ore din timpul petrecut la cumparaturi, astfel ca acestia prefera aplicatia mobila – ponderea comenzilor plasate prin intermediul acesteia este de 78%, fiind plasate in special seara si programate pentru livrare a doua zi, pana in pranz. Bugetul mediu alocat pentru o comanda este de 313 lei si poate contine, in medie, pana la 35 de produse, cu o medie de 22 de articole unice.

 

Cea mai mare comanda inregistrata in platforma pana acum a fost de aproape 6.500 de lei, iar cel mai activ client a plasat pana in prezent 251 de comenzi, cu o recurenta de aproximativ o comanda o data la doua zile. Femeile sunt cei mai activi utilizatori ai platformei, in proportie de 61%. Acestea comanda preponderent alimente,  in timp ce barbatii comanda mai degraba produse pentru casa si bauturi.

 

Freshful by eMAG sarbatoreste 100.000 de clienti cu reduceri in platforma

In perioada 15 – 21 mai, clientii Freshful se pot bucura de campanii speciale de reduceri la produsele selectate. Astfel, la o selectie de 40 de produse din categoriile legume, paine proaspata, mezeluri, bauturi, conserve si chiar produse pentru casa sau ingrijire personala este aplicata o reducere de 40%. De asemenea, in aceeasi perioada, clientii care fac o achizitie de cel putin 300 de lei vor primi un voucher de 30 de lei, pe care il pot folosi in platforma pentru orice fel de achizitie (cu exceptia produselor din tutun) in perioada 1 -11 iunie.



Poti fi interesat si de