Fabrica Ospitalitatii lanseaza rotiseria Puiu’ Mamii

Fabrica Ospitalitatii lanseaza rotiseria Puiu’ Mamii


Fabrica Ospitalitatii, compania care detine restaurantul bucurestean Red Angus Steakhouse, divizia de livrari Red Angus Delivery si cafeneaua RUA Espresso Bar, anunta deschiderea rotiseriei Puiu’ Mamii, pe Calea Traian nr. 248.

Noul local va functiona in regim de takeaway si livrare, urmand sa isi intampine oaspetii si la interior, dupa ridicarea restrictiilor, impuse de catre autoritati.

 

Conceptul restaurantului a fost gandit impreuna cu Next Root Management Systems, agentia de consultanta HoReCa implicata in proiect. “Primul pas, cand am creionat Puiu’ Mamii, a fost sa analizam situatia actuala, previziunile si sa studiem comportamentele de consum si nevoile comunitatii noastre. Astfel, am inteles ca exista o cerere majora pentru stabilitate, constanta si confort - valori care au urcat pe lista prioritatilor consumatorilor. De aceea, am pus la punct un concept sigur, care sa limiteze timpul de asteptare al oaspetelui in restaurant si sa reduca interactiunile, asigurand, in acelasi timp, un nivel de calitate ridicat”, declara Dragos Panait, fondator Next Root Management Systems.

 

Meniul restaurantului este unul restrans, creat in jurul carnii de pui de origine locala, atent selectionata de la fermieri romani, marinata in casa si preparata la rotisorul Dorégrill. Echipamentul este recunoscut pentru calitate, tehnologia sa asigurand o gatire uniforma a carnii si legumelor, ce devin crocante pe exterior si extrem de fragede la interior. Designul atragator al cuptorului beneficiaza de o suprafata mare de sticla, ceea ce ofera transparenta procesului de gatire, permitand oaspetilor nostri sa vada preparatele inainte de a le fi servite.

 

rotiserie 2

 

Cei care aleg Puiu’ Mamii se pot bucura de produse precum puiul rotisat intreg sau la jumatate, pulpa sau piept, precum si de garnituri cum sunt cartofii rumeniti la rotisor, ce preiau din savoarea puiului si pilaful facut in casa. In plus, meniul include supe calde, preparate zilnic, in bucataria proprie, gris cu lapte sau clatite cu dulceata. “Am optat pentru tehnici de gatire aparent simple, care scot in evidenta aromele ingredientelor. Lucram doar cu materii prime de calitate, oneste si cu retete apreciate atat de cei mici, cat si de cei mari, fiindca ne dorim sa recream gustul de acasa, ce ne aminteste de mesele in familie si de clipele dragi”, continua Ionut Ivan, coproprietar.

 

Restaurantul beneficiaza de propria sa divizie de livrari, ce acopera, in prezent, sectoarele 2 si 3 ale Bucurestiului. Ambalajele folosite sunt extrem de eficiente in captarea caldurii si a aromelor, ceea ce le ofera clientilor optiunea de a trai experienta de restaurant oriunde se afla.

 

Puiu’ Mamii - o investitie de 40.000 de Euro, realizata in pandemie

Restaurantul Puiu’ Mamii a presupus o investitie de 40,000 de Euro, alocata amenajarii si echiparii bucatariei. Piesa de rezistenta a fost rotisorul Dorégrill, importat din Franta, special pentru acest proiect si personalizat in culorile brandului. “Dorégrill este un producator specializat in cuptoare de rotiserie, o afacere de familie, cu aproape 60 de ani de experienta. Am interactionat prima data cu produsele lor la inceputul acestui an, in cadrul unui targ international, desfasurat la Dusseldorf, in Germania. Ne bucuram ca am ales o companie cu expertiza, care inoveaza constant si care, la fel ca noi, isi pastreaza abordarea orientata catre client”, declara Ionut Ivan.

 

Pentru inceput, reprezentantii Fabrica Ospitalitatii vizeaza aproximativ 70 de clienti pe zi si un bon mediu de 37 de lei / persoana. Acestia urmaresc activarea comunitatii din proximitate si a clientilor din sectoarele 2 si 3, unde restaurantul ofera servicii de livrare.

 

Obiectivul companiei, pana la sfarsitul anului, este sa creasca gradul de recunoastere al conceptului si sa castige cota de piata pe zona de livrari, extrem de solicitata, in aceasta perioada.

 

“Anul acesta este unul de reconfigurare, in care nu putem vorbi despre obiective financiare, dar, pentru 2021, in contextul in care restrictiile ar putea fi reduse, iar consumul ar intra intr-o linie ascendenta, constanta, preconizam ca Puiu’ Mamii va reprezenta 35-40% din cifra de afaceri a companiei Fabrica Ospitalitatii”, inchide Ionut Ivan.



Poti fi interesat si de