Elit si-a dublat volumul de vanzari pe categoria crud-uscate
Vineri, 06 Decembrie 2019
Vineri, 06 Decembrie 2019
"Prin campania lansata in 2019, ne propunem sa punem Elit pe harta brandurilor romanesti intr-un mod de prezentare actual, dar care isi pastreaza bunul gust desavarsit! Elit este un brand indraznet, conversational si amical, sustinator al felului de a spune si face lucruri romanesti, de calitate. Elit este despre oameni, despre profesionisti in industria alimentara si despre produse bune, cu gust desavarsit", a punctat Voicu Vuscan, administratorul Elit Cugir.
Tot anul acesta, compania s-a axat pe repozitionarea de brand. "La Elit nu se schimba nimic! Doar eticheta!" - este noul slogan al producatorului ardelean de mezeluri.
"Odata cu integrarea noastra in grupul Smithfield Romania, ne-am dorit sa venim si mai aproape de consumatorul final, de asteptarile acestuia. Incepand cu selectia materiei prime, procesul de productie, testarea si calibrarea gustului si in final ambalarea produselor, Elit ofera romanilor o experienta clara si consistenta despre retete cu traditie si produse inovatoare. Ne-am pozitionat de la inceput ca ambasadori ai experientei in industria mezelurilor, cu scopul de a aduce un plus de valoare si gust. Ne dorim ca produsele noastre sa ii aduca impreuna la masa pe toti membrii familiei si sa creeze amintiri memorabile", a completat Voicu Vuscan.
In cadrul celor 4 fabrici proprii din Bucuresti, Alba Iulia, Cugir si Arad, Elit produce toate gamele de mezeluri: salamuri, carnati, specialitati, cremvusti, parizer, afumaturi, prospaturi, crud-uscate, mici, activand pe toate canalele de vanzare. Numai in retailul traditional, compania detine un portofoliu de 13.000 de clienti activi.
"Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR), in parteneriat cu Primaria Sectorului 4 si...
Boala a fost depistata in orasul Velingrad, regiunea Pazardjik, fiind identificata in cinci unita...
"Fara doar si poate, produsele vor fi la preturi normale, nu se anticipeaza cresteri semnificativ...