Elit, o poveste de succes cu „gust desavarsit”
Luni, 07 Noiembrie 2022
Luni, 07 Noiembrie 2022
Capital 100% romanesc si crestere organica
Compania isi datoreaza succesul pasiunii pentru “gustul desavarsit” si a reusit, in acesti 20 de ani de activitate, sa devina un model de afacere de succes in industria alimentara, in care atributele brandului sunt recunoscute: gust desavarsit, calitate a produselor si grija pentru clienti si consumatori deopotriva.
“20 de ani de activitate sunt dovada vie ca Elit este o companie puternica, care poate reprezenta cu cinste industria si care poate concura de la egal la egal cu marii jucatori internationali. 20 de ani pentru Elit inseamna o promisiune indeplinita si mandria recunoasterii publice a consacratului gust desavarsit”, a declarat Voicu Vuscan, Administrator Elit.
300 de produse in portofoliul companiei, la aniversarea a 20 de ani de activitate
De-a lungul timpului, compania a dezvoltat un portofoliu de produse si branduri care insumeaza astazi peste 300 de produse din carne autentice, cu un gust desavarsit. Printre cele mai apreciate produse ale grupului producator de mezeluri Elit, Carnatii „Gratarel” din gama Plin de Carne, au fost desemnati caştigatori ai premiului publicului „Votat Produsul Anului 2020”.
Incepand cu anul 2018, compania este parte a grupului Smithfield, cel mai mare producator si procesator de carne la nivel mondial.
2.000 de angajati, 32.000 tone de preparate pe an
Numarul angajatilor Elit a crescut exponential: pornind de la cativa angajati in prima luna de functionare, Elit este in 2022 o echipa de peste 2.000 de profesionisti dedicati, pasionati de industria gustului bun si de savoarea fiecarei retete in parte.
Productie-distributie-magazine, un trio de succes
Filosofia proprie de business a condus echipa Elit la construirea unor spatii de productie la cele mai inalte standarde europene. In cele patru fabrici proprii din Bucuresti, Alba Iulia, Cugir si Arad, Elit produce toate gamele de mezeluri - salamuri, carnati, specialitati, crenvursti, parizer, afumaturi, prospaturi, crud-uscate, mici - activand pe toate canalele de vanzare, dar preponderent in comertul traditional, unde detine un portofoliu de 16.000 de clienti activi, de la mici producatori la mari lanturi de magazine.
Reteaua proprie de 57 de magazine de tip supermarket comercializeaza, pe langa produse din toate gamele Elit, o gama larga de produse de larg consum.
Proiecte de viitor pentru portofoliul de branduri Elit
Compania isi propune sa pastreze acelasi trend de crestere si va continua dezvoltarea, cu un focus special pe brandurile din portofoliu: Elit, Premia, Plin de Carne, Veri, Pizzaro, Promo si Finom.
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...
Institutia Prefectului Salaj a precizat ca Centrul Local de Combatere a Bolilor (CLCB) a adoptat,...