Cris-Tim pregateste deschiderea unor noi piete la export pentru produsele pe baza de carne si ready meal

Cris-Tim pregateste deschiderea unor noi piete la export pentru produsele pe baza de carne si ready meal


Grupul Cris-Tim si-a consolidat, in cadrul SIAL Paris 2024, parteneriatele actuale si pregateste deschiderea unor noi piete la export pentru produsele pe baza de carne si ready meal, inclusiv pentru lactatele companiei, noua divizie de business lansata in urma cu un an.

„Grupul Cris-Tim este mandru sa reprezinte Romania la acest targ global si sa contribuie la promovarea gusturilor si produselor autentic romanesti pe piata internationala. Suntem un brand al inovatiei alimentare, consumatorii recunosc gustul produselor noastre, ceea ce ne plaseaza pe primul loc in preferintele acestora”, a declarat Radu Timis Sr., fondator si presedintele CA al Grupului Cris-Tim Family Holding.

 

Potrivit acestuia, pe langa prezentarea portofoliului de noutati, un alt obiectiv pentru companie la SIAL Paris 2024 este extinderea prezentei sale pe pietele internationale prin incheierea de noi parteneriate cu retaileri din Europa, targul reprezentand un punct de plecare important pentru dezvoltarea acestor colaborari.

 

„Cu o prezenta solida pe plan international - peste 130 de clienti in 17 tari si un volum de export de aproximativ 5.000 de tone anual, Cris-Tim continua sa fie unul dintre «ambasadorii» excelentei alimentare romanesti. Exporturile noastre reprezinta circa 15% din cifra de afaceri a companiei, consolidandu-ne ca lider pe piata alimentara autohtona. Aceasta participare ne permite sa consolidam relatiile cu partenerii nostri existenti si sa exploram noi oportunitati de extindere la nivel international. Ramanem dedicati inovatiei si calitatii, iar produsele prezentate si la aceasta editie a targului reflecta aceste valori”, a afirmat Radu Timis Jr., CEO al grupului.

 

cris 2

 

La aceasta editie SIAL, Cris-Tim si-a prezentat inovatiile alimentare, standul companiei oferind o selectie variata de solutii de snacking din carne, bogate in proteine de calitate, optiuni de tip 'ready meal' meniu, atat din carne, cat si din lactate. Printre noutati se numara branzeturi feliate precum gouda, cheddar si cascaval cu ierburi mediteraneene, alaturi de iaurturi in arome internationale. Alte produse nou prezentate au fost cafeaua cu lapte - Caffe Latte, Cappuccino si Macchiato, precum si deserturile pe baza de lapte cu retete unice, adaptate tendintelor actuale in alimentatie, cum ar fi optiunile fara zahar si cu un continut ridicat de proteine.

 

La standul companiei Cris-Tim de la SIAL 2024 a fost prezenta si o delegatie formata din Aurel Simion, secretar de Stat in Ministerul Agriculturii, ambasadoarea Romaniei in Franta, Ioana Bivolaru, si atasatii economici de la Paris, care sustin si promoveaza inovatiile producatorilor romani in Franta si nu numai. De asemenea, targul a fost vizitat si de directorul de cabinet al Ministrului Economiei, Razvan Pircalabescu, alaturi de presedintele Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor, Alexandru Bociu, de presedintele Asociatiei pentru Promovarea Alimentului Romanesc (APAR), Stefan D. Padure, si de reprezentantul BPCE Paris, Rogojinaru Liviu.

 

La cel mai prestigios si cel mai mare targ international dedicat sectorului alimentar, aflat la a 60-a aniversare si in curs de desfasurare, Romania are o prezenta solida cu peste 115 companii. Acestea s-au numarat printre cei 7.000 de expozanti din 130 de tari, participarea estimata fiind de aproximativ 285.000 de vizitatori din 200 de tari pentru aceasta editie aniversara.

 

SIAL Paris 2024 se incheie pe 23 octombrie si are loc odata la doi ani. Reuneste profesionisti din intreaga lume, oferind o platforma pentru a explora cele mai noi tendinte si solutii din domeniul alimentar. Tema din acest an, 'Own the Change' si-a indemnat participantii sa imbratiseze schimbarile din industrie si sa raspunda provocarilor globale.



Poti fi interesat si de