Consumul de peste din restaurantele bucurestene a crescut cu 10%, in primele zece luni din 2019

Consumul de peste din restaurantele bucurestene a crescut cu 10%, in primele zece luni din 2019


Consumul de peste pe piata HoReCa din Bucuresti a crescut cu circa 10%, in cele trei trimestre din 2019, potrivit reprezentantilor BistroMar. Pe fondul acestei majorari de ansamblu, vanzarile inregistrate de restaurant au fost mai mari cu 30% pe perioada verii, fata de intervalul similar din 2018. Cresterea include atat vanzarile de produse gatite si servite in incinta restaurantului sau in regim take away (la pachet), cat si cele de produs crud, din pescaria care face parte din BistroMar.

In prezent, nisa restaurantelor din Capitala care servesc in principal peste si fructe de mare este foarte mica, avand o pondere de doar 1 – 2%, din total.

 

“Am asistat la o usoara crestere a consumului de peste si fructe de mare, pe segmentul HoReCa din capitala, in prima jumatate a anului si estimez ca piata isi va continua cresterea, pana la sfarsitul lui 2019. Insa, cu siguranta ca este loc de mai bine, mai ales in conditiile in care restaurantele pe baza de peste si fructe au o pondere de doar 1 – 2%, in Bucuresti. Pentru noi, cele mai importante realizari sunt cresterea vanzarilor si faptul ca reusim sa mentinem un standard de calitate foarte inalt, ca suntem la ora actuala restaurantul care are in meniu cele mai multe specii de peste salbatic din meniu, ca introducem mereu noi preparate si ne dezvoltam constant. O alta reusita care ne bucura si vine ca o incununare a tuturor acestor eforturi este includerea BistroMar in ghidul gastromic Gault&Millau, printre cele mai bune restaurante din Romania”, a declarat Mihai Cristian Darmanescu, director general al BistroMar si fondator al Alfredo Seafood.

 

Recent, BistroMar a fost evaluat si inclus in cea de a doua editie pentru Romania a prestigiosului ghid international gastronomic, Gault&Millau, care cuprinde o lista si recenzii ale celor mai bune restaurante si localuri POP (care ofera o atmosfera mai relaxata sau mai accesibila decat cea din restaurante). Ghidul a fost fondat in Franta in urma cu 50 de ani, iar la ora actuala prezinta o selectie cu cele mai bune localuri din peste 20 de tari, situate pe cinci continente. Acestea sunt evaluate in functie de meniu, care reprezinta 70% din punctajul final, servicii, atmosfera, design, raport calitate-pret etc.

 

“Ultimul trimestru a fost dedicat largirii gamei de servicii, produse si preparate pe care le oferim, astfel ca in ultimele luni am introdus patru specii noi de peste salbatic in meniul BistroMar: homar, crevetii carabinieri, codul negru, somonul salbatic Sockeye. Din luna octombrie avem cateva retete cu care speram sa ne surprindem placut clientii, iar recent am fost listati pe takeaway.com, reusind astfel sa fim prezenti pe cele mai importante platforme de livrare la domiciliu. Cred ca cel mai important lucru este sa fim cat mai aproape de oameni si sa contribuim la educarea consumatorului, deziderat pe care il avem de aproape 20 de ani si cu marca Alfredo Seafood. Scopul nostru este ca romanii sa inteleaga cat de important este pestele de calitate intr-o alimentatie echilibrata”, a adaugat Cristian Darmanescu.

 

In urmatoarea perioada, BistroMar pregateste si lansarea serviciului de livrare la domiciliu, care vine in completarea celui de take away.



Poti fi interesat si de