City Grill anunta o crestere a afacerilor cu 13%, in 2019

City Grill anunta o crestere a afacerilor cu 13%, in 2019


Grupul City Grill a incheiat anul 2019 cu o crestere de 13% a cifrei de afaceri, care a ajuns la 187 milioane de lei, fata de 165 milioane lei in 2018.

Conform unui comunicat al companiei, factorii care au determinat evolutia pozitiva sunt cresterea cu 6% a comenzii medii, pana la 106 lei, alaturi de investitiile in optimizare si imbunatatirea experientei clientilor, care au determinat un grad mai mare de fidelizare si o frecventa mai mare a vizitelor.

 

In restaurantele Grupului City Grill mananca zilnic peste 11.000 clienti, iar 25% dintre acestia sunt clienti recurenti, care folosesc aplicatia de fidelizare Out4Food. De altfel, numarul persoanelor inrolate in programul de fidelizare al Grupului City Grill in decembrie 2019 depaseste 135.000, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada a lui 2018.

 

City Grill a realizat in 2019 investitii de peste 3,8 milioane euro, suma directionata in proiecte de modernizare (reamenajarea Buongiorno Primaverii), consolidare a restaurantelor existente (Hanu' Berarilor Casa Oprea Soare), deschiderea de noi spatii (restaurantul Becker Brau si extinderea restaurantului Hanul lui Manuc), dar si programe de educatie (cursuri de barista, somelier, pizzer).

 

Pentru 2020, bugetul de investitii depaseste 4 milioane de euro. Suma este alocata pentru extinderea retelei cu 4-5 restaurante noi, dar si pentru continuarea investitiilor in consolidarea zonei si a cladirii monument clasa A Hanu' Berarilor Casa Oprea Soare. Lucrarile la restaurantul Hanu' Berarilor de la Natiunile Unite au inceput in urma cu 3 ani, iar valoarea totala a proiectului se apropie de 5 milioane de euro.

 

Planul de investitii pentru 2020 include si rebranding-ul si reamenajarea restaurantelor cu specific italian Buongiorno, precum si continuarea investitiilor in educatie si perfectionarea resurselor umane, desfasurate prin Academia City Grill si programele de invatamant dual.

 

Pentru 2020, Grupul City Grill mizeaza pe o crestere de 12% a cifrei de afaceri, pe fondul extinderii cu noi restaurante, dar si al interesului in crestere al clientilor fata de preparatele cu specific traditional romanesc.

 

“Anul acesta ne-am propus sa depasim pragul de 200 milioane de lei si avem bugetata o crestere de 12% fata de 2019. Estimam ca dinamica pozitiva va fi determinata de fidelizarea si mai activa a clientilor, dar si atragerea de noi clienti prin explorarea unor zone noi de meniu si preparate, precum blatul napoletan la Buongiorno sau un numar record de 200 de etichete de vinuri romanesti la Pescarus”, a declarat Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

 

Grupul City Grill are o echipa permanenta de 1.350 de persoane, iar in timpul verii numarul angajatilor depaseste 1.500 de persoane.

 

Fondat in 2004, Grupul City Grill opereaza in prezent restaurante si cafenele sub brandurile Hanu' Berarilor, City Grill si City Cafe, Buongiorno, Caru' Cu Bere, Restaurant Hanu' lui Manuc, Pescarus si Becker Brau.



Poti fi interesat si de