Carrefour ajunge la o retea de 120 de magazine Express pe plan local
Marti, 02 August 2022
Marti, 02 August 2022
In total, reteaua de proximitate este deservita de 100 magazine integrate si 20 in regim de franciza.
Magazinele Carrefour de proximitate reprezinta modalitatea prin care retailerul francez aduce clientilor o gama variata de peste 3.500 de produse in apropierea caselor, in centrele de birouri sau in zone aglomerate. La nivel de sortimentatie, retailerul ofera o gama larga de fructe si legume proaspete, cu provenienta locala, produse bio, dietetice, produse proaspete din carne, branzeturi, produse de panificatie si specialitati internationale, marci proprii, cum ar fi Drag de Romania, vinuri regionale si etichete exclusive sau consacrate din programul Deschidem Vinul Romanesc.
In primele sase luni din 2022, Carrefour numara 377 de magazine, dintre care 43 hypermarketuri, 188 de supermarketuri, 119 magazine de proximitate in format Express, cat si 27 de magazine Supeco, avand o amprenta nationala extinsa.
Vanzarile Carrefour pe plan local au fost de 1,189 miliarde de euro, cu 6,7% mai mult fata de aceeasi perioada din 2021. In termeni like-for-like, avansul a fost de 4,1%, a doua cea mai mare crestere din Europa a companiei, dupa Polonia, unde vanzarile s-au majorat cu 10,3%, pana la 1 miliard de euro. Cresterea a fost similara cu cea din Spania, unde avansul de 4,1% a insemnat vanzari de 5,2 miliarde de euro.
2024 Holiday Shopping Report a fost realizat online in septembrie si octombrie 2024, prin interme...
In randul statelor membre UE pentru care sunt disponibile datele, cea mai mare crestere a volumul...
„De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienti eligibili beneficiaza de solutii de pl...